Gå til innhold

BK: Alternativ tannpleie ?


Anbefalte innlegg

Alternativ tannpleie ?

 

Bildet er fjernet.

 

Beskrivelse:

Denne måken landet på skulderen min idag ved Selskjær i Oslofjorden..stellte håret mitt lenge og vel, og jeg synes jo det var gøy..så da jeg lo litt tok den faktisk tak i den ene fortanna mi( zoom inn og du ser at underdelelen av måkens nebb er bak fortanna mi ! ), riktignok veldig forsiktig..trodde det var en matbit kanskje .

Det har skjedd meg tidligere men første gang jeg har greid å dokumentere det..bildet er forøvrig tatt av meg selv .

 

Evalueringsnivå Visning:

Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet.

 

Link til bildesiden

Endret av TerjeSolheim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:xmas: Fint selvportrett med passende tittel hr Solhei, ser lit koselig ut :grin: Jeg har mange modeller, måser, hos meg så ska opne munnen og se hva som skjer? kanske en måsedritt istedet haha. Ikke noe regn idag? Hav har skedd? Melt sol imårra så kanske er bad i ishavet bland hvaler? :thumbup: Ha en fin fredag og natta :sleep: ønsker hr Olsson :)

 

:xmas: Fint selvportrett med passende tittel hr Solhei, ser lit koselig ut :grin: Jeg har mange modeller, måser, hos meg så ska opne munnen og se hva som skjer? kanske en måsedritt istedet haha. Ikke noe regn idag? Hav har skedd? Melt sol imårra så kanske er bad i ishavet bland hvaler? :thumbup: Ha en fin fredag og natta :sleep: ønsker hr Olsson :)

 

hei....Solhei...sorry hr Solheim :-)

Lenke til kommentar

He he.. Artigt bilde ja :D

Lurer på hva måken hadde smaket på før den smaket på deg. Sannsynligvis noe fysj og fei :p mmmmmm

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke kommentaren din .

At du ikke liker utseendet mitt spiller ingen rolle .

Bildet er ikke lagt ut for å representere meg, men for den unike situasjonen som oppsto mellom fuglen og meg..forøvrig har jeg sett selvportrettet ditt gorefeast :)

Ha en flott kveld..hilsen Terje .

Lenke til kommentar

he he.. Tenkte på alt det rare måka har spist, før den stappet nebbet i munnen din. :)

Det kan være litt av hvert fysj og fei den har smakt på. Ikke smakingen av deg jeg snakket om. ;)

Hadde nå absolutt ikke noe med utseende ditt å gjøre.

 

Ser nå ut som en kjekk kar du da. :) Har ikke sagt jeg ikke liker utseendet ditt?!??

Hvordan du enn fikk det til å bli til det ut av min kommentar.?

Så sikker ikke bra ut jeg ihvertfall på mitt selvportrett :)

 

Ja ja.

Dette ble litt av en misfortåelse forstår jeg.

 

Ha en flott kveld Terje :)

 

Lenke til kommentar

he he.. Tenkte på alt det rare måka har spist, før den stappet nebbet i munnen din. :)Det kan være litt av hvert fysj og fei den har smakt på. Ikke smakingen av deg jeg snakket om. ;)Hadde nå absolutt ikke noe med utseende ditt å gjøre. Ser nå ut som en kjekk kar du da. :) Har ikke sagt jeg ikke liker utseendet ditt?!??Hvordan du enn fikk det til å bli til det ut av min kommentar.?Så sikker ikke bra ut jeg ihvertfall på mitt selvportrett :)Ja ja. Dette ble litt av en misfortåelse forstår jeg. Ha en flott kveld Terje :)

 

No problem, tok vel øksa litt fort fram :-)

Lenke til kommentar
he he.. Tenkte på alt det rare måka har spist, før den stappet nebbet i munnen din. :)Det kan være litt av hvert fysj og fei den har smakt på. Ikke smakingen av deg jeg snakket om. ;)Hadde nå absolutt ikke noe med utseende ditt å gjøre. Ser nå ut som en kjekk kar du da. :) Har ikke sagt jeg ikke liker utseendet ditt?!??Hvordan du enn fikk det til å bli til det ut av min kommentar.?Så sikker ikke bra ut jeg ihvertfall på mitt selvportrett :)Ja ja. Dette ble litt av en misfortåelse forstår jeg. Ha en flott kveld Terje :)
No problem, tok vel øksa litt fort fram :-)

 

He he... Raskere enn Lucky Luke. Fort gjort å misforstå, er mann for kjapp :)

Lenke til kommentar
he he.. Tenkte på alt det rare måka har spist, før den stappet nebbet i munnen din. :)Det kan være litt av hvert fysj og fei den har smakt på. Ikke smakingen av deg jeg snakket om. ;)Hadde nå absolutt ikke noe med utseende ditt å gjøre. Ser nå ut som en kjekk kar du da. :) Har ikke sagt jeg ikke liker utseendet ditt?!??Hvordan du enn fikk det til å bli til det ut av min kommentar.?Så sikker ikke bra ut jeg ihvertfall på mitt selvportrett :)Ja ja. Dette ble litt av en misfortåelse forstår jeg. Ha en flott kveld Terje :)
No problem, tok vel øksa litt fort fram :-)
He he... Raskere enn Lucky Luke. Fort gjort å misforstå, er mann for kjapp :)

 

Men pga det legger jeg ned dette sammensuriet og følger opp med et nytt imorgen..greit eller ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...