Gå til innhold

Apacer Audio Steno BP300 MP3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min i går. Er foreløpig ganske fornøyd. Det eneste å ønske seg annerledes er enda bedre ørepropper (de er ikke dårlige de som følger med - men det finnes helt klart bedre), USB 2.0 og 256MB.

 

Den er kjempelett å bruke, og har mulighet til å sette på "Tastelås", noe som er kjekt ved trening. Det følger med halslenke,ørepropper, usb kabel (forlenger) og 3 forskjellige deksler.

 

Enheten er ganske liten, og bruker 1 AAA batteri. Displayet er meget bra med 2 tekstlinjer + ikoner. Bakgrunnsbelysningen er diskret blå.

Det er 5 forskjellige instillinger for Equalizer, så den skulle dekke de fleste behov.

 

Kjempepluss er at den kan spille av WMA-filer! Hopp inn i oppsettet på MediaPlayeren din (under copy music) og sett kvaliteten til 64kbit. Det låter fryktelig nært cd-kvalitet. Da får du plutselig plass til en 4-5 album inne på spilleren, så slipper du å gå lei med en gang.

 

I tillegg til å være MP3-spiller er den også en flyttbar disk (til dokumenter mm) og diktafon (hvis du skulle trenge det)

 

 

Til prisen vil jeg si at den er kjempebra - har i alle fall ikke angret mitt kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...