Gå til innhold

Ny tlf og nytt abonnement


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg Samsung S3, og tenkte da å skifte abonnement i samme slengen, da jeg føler det jeg har på telenor ikke passer mitt bruk.

 

Så i den anledning har jeg noen spørsmål:

 

1. Hva er mest lønnsomt, cashe ut full pris for telefonen med engang, eller ha den på nedbetaling, da jeg er sikker på at jeg kommer til å ha den i 12 månder fram i tid?

 

2. Bruker mye mobildata, så har sett på Chess Sjakk Matt - FriSURF, og One Call folkepakka + mobildata fri. som nytt abonnement.

Noen ting å sette fingern på ang. disse?

 

3. Andre innspill er velkommne :)

 

EdiT: Postet i feil kategori, bedt om flytting!

Endret av Rostad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Casher du ut med en gang står du fritt til å velge abbonement og du får lavere tlf regninger siden du ikke betaler ned på telefonen.

 

Samboer hadde onecall en kort tid da de gikk over til network norway. Ble kort tid, gitt! Ingenting som fungerte og generelt bare rot. Sikekrt bedre nå, men er brent så skyr ilden.

 

Du kan jo leke deg med telepriser:

http://www.telepriser.no/portal/page/portal/telepriser/forsiden/mobiltelefoni?calcType=MOBIL&type=get_calc_xml&antRader=20&dekningFylke=0&betalingsform=&betalingsform1=Kontantkort&betalingsform2=Abonnement&totMin=111&fordeltPa=69&fordeltPaEnhet=1.0&minDag=111&minHelg=0&minMobil=90&minFast=21&antSMS=127&antMMS=5&antMB=7&antMobilsvar=10&forbruk=medium

Lenke til kommentar

1. Varierer, men som oftest lønner det seg med terminalbinding om alternativet er å cashe ut for hele med en gang. Da betaler du mindre totalt for selve telefonen pr. kjøpsdato. Byrden er da at du er bundet til samme abonnement og operatør i 12 måneder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...