Gå til innhold

Ferdig på videregående, hva nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal det veldig godt gjøres å tjene under 300.000 brutto i året. Ettersom du ikke har fagbrev eller tatt høyere utdanning er vel alternativene dine nesten på samme nivå som de fleste ufaglærte.

Skrevet

Nå skal det veldig godt gjøres å tjene under 300.000 brutto i året. Ettersom du ikke har fagbrev eller tatt høyere utdanning er vel alternativene dine nesten på samme nivå som de fleste ufaglærte.

Thomas, synes du det er dumt av meg å starte på videregående på nytt, å få et fagbrev?
Skrevet

Thomas, synes du det er dumt av meg å starte på videregående på nytt, å få et fagbrev?

Hvilke jobber kunne du tenkt deg da? Og hvorfor velge å gå idrett om du ikke skal videreutdanninge deg innen det? Med generell studiekompetanse får du et litt bedre lønnstrinn i butikkjobber. Med generell studiekompetanse blir du mer attraktiv til jobber som krever administrativt arbeid, engelsk osv.

Skrevet

Jeg aner ikke, jeg synes det er morsomt å drive idrett, men å jobbe med det er ikke noe jeg kan tenke meg.

Kan du fortelle litt om vekteryrket?

Er det vanskelig å få arbeid i 100% stilling?

Skrevet

Kommer helt ann på hvor stor by du bor i. Uten vekterkurs er det nok vanskelig. Med de nye reglene bør man ha vekterkurs trinn 1, 2 og 3. Da vil jeg tro det er ganske lett å få jobb. Personlig mener jeg at det er et ganske godt betalt yrke med tanke på kravene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...