Torhild Jansen Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Her likte jeg best v2 - synes det ble bra med litt mer kontrast. Et flott bilde av et sommerlig og fint miljø
Laila - Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Skrevet 16. juli 2012 Her likte jeg best v2 - synes det ble bra med litt mer kontrast. Et flott bilde av et sommerlig og fint miljø Tusen takk Fint å høre hva andre tenker:)
MotoG Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Et riktig så fint kystlandskap du har foreviget. Fint komponert med gode farger. Ser du har skarpet opp litt i "2, liker vel egentlig dette best selv om du ligger på grensa i skarphet. Ser du har parkert båten din ytterst på brygga ;-)
Jan Erik Engan Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Tips??? I storformat var dette så detaljert og skarpt att det var en fryd for øyet..så en 5'r er på sin plass;)
Laila - Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Skrevet 17. juli 2012 Liker begge -sommer og sol-fin komp. Tusen takk
Laila - Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Skrevet 17. juli 2012 Et riktig så fint kystlandskap du har foreviget. Fint komponert med gode farger. Ser du har skarpet opp litt i "2, liker vel egentlig dette best selv om du ligger på grensa i skarphet. Ser du har parkert båten din ytterst på brygga ;-) Tusen takk Liker ikke å skarpe opp, synes ikke det blir riktig noen gang Min båt, ja , ... må legge meg ytterst - så ingen må trå over mitt dekk! ;-)
Laila - Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Skrevet 17. juli 2012 Tips??? I storformat var dette så detaljert og skarpt att det var en fryd for øyet..så en 5'r er på sin plass;) Tusen takk. Det var voldsomt! Ble så glad nå, at det ikke lenger gjør noe om sommerværet ikke kommer ;-)
Anbefalte innlegg