Gå til innhold

PS3 Tatt Kvelden?


Blu-Boss

Anbefalte innlegg

Spilte musikk på min over 5 år gamle 60GB fat versjon da den plutselig bare skrudde seg av,hadde vel stått på i ca 15-20min så den var ikke varm heller.

Er fargeblin men tror det kanskje er en rød lampe....helt til høyre.... som står å blinker?Når jeg prøver å skru den på så prøver den å starte opp som normalt men etter ca 2 sek så skrur den seg av igjen.

Noen som har noe peiling eller vært borti lignende symptomer?

Tror vel kanskje ikke det er noe vits å levere den til rep.....er jo godt over 5 år gammel og ny maskin koster jo langt unnder 2000,-

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5 år er jo lang tid? Så det jeg ville gjort er definitivt å ha kvittet meg med den, og så vente på informasjon om neste generasjons konsoller og deretter vært klar med kortet når den tid kommer. I mellom den tiden så kan det jo ha vært fint med en ferie fra spillingen...

Lenke til kommentar

5 år er jo lang tid? Så det jeg ville gjort er definitivt å ha kvittet meg med den, og så vente på informasjon om neste generasjons konsoller og deretter vært klar med kortet når den tid kommer. I mellom den tiden så kan det jo ha vært fint med en ferie fra spillingen...

 

Har xbox også så spillinga er ingen stor krise MEN må ha en blu-ray spiller også.........vente til neste generasjon konsoll er ingen option.Tar minimum 1 år ihvertfall.........2014 er vel mere realistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...