Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i jente; Mystisk oppførsel. Hvordan gå frem?


Anbefalte innlegg

Må bare spørre her, hvor gammel er du forresten? (trådstarter) Begynte å lure da jeg leste overskriften igjen - forelsket i jente. Ei du ikke enda har møtt. Lite tips i natten: ro ned litt, vær tålmodig men ikke likegyldig. Du bør foreslå et møte ganske så kjapt, unngå å rundt grøten. Det er jo helt åpenbart hva du er ute etter, og du kommer aldri i mål med jatting og småprat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riktig, riktig. Vel, hun sendte meg i alle fall en venneforespørsel, og vi har jo snakket. Så kanskje hun er den typen som er ute etter at jeg tar initiativet, og at det er jeg som jobber for å få i gang det hele, noe jeg ikke er i mot. Men dette kan jeg ikke vite, så det er vel bare å hoppe i det ser det ut til. Jeg føler meg ikke selvsikker nok akkurat nå til å vite hvilket svar jeg får tilbake når jeg spør, uansett er det verdt det.

 

For øvrig er jeg helt enig i det du sier om at det er irl det skjer, og ikke på nettet; det er totalt kunstig å ta store steg der for meg. Føler det er tilnærmet uekte å gjøre seg altfor kjent på den måten. Så når en møtes vet en alt om hverandre fra nettsamtalene, og en sitter igjen med 0 å prate om siden alt har blitt forvekslet skriftlig, og til slutt ser jeg for meg at en sletter dette fellesskapet og tvinges til å starte på blanke ark igjen etter første møte. Anonym poster: 531ec904b2cd3af545042afcd2adbae9

Lenke til kommentar
Selv har jeg mye erfaring med jenter, og listen/standarden er satt; er veldig kravstor når det kommer til hva jeg er ute etter.

Nothing too do here. (fly away)

Var det galt at jeg sa det? Det er jo bare med på å fortelle dere at jenta veldig tidlig gav meg sterke og positive inntrykk. Er ute etter ordentlig respons på tråden, og ikke usakligheter som dette.

 

Anonym poster: 531ec904b2cd3af545042afcd2adbae9

Neida bare tuller, nå bumper jeg kommentaren ivertfall

Selv om du bare tulla, @Realzi, var du likevel inne på noe viktig.

 

Er du @TS "drømmeprins" nok til at dine høye krav er realistiske?

 

Forresten:

Men måten hun oppfører seg på, på bilder og videoer hun har lagt ut så er hun rett og slett "perfekt"; altså, hun er ulik på ekte, enn hun er på Facebook, måten hun opptrer på.

"Ulik på ekte"? Har du sett henne IRL?

 

Du er *SIKKER* på at hun er den hun utgir seg for?

 

Har du chattet med henne på kamera? Din OP gir meg ikke inntrykket av at du har det.

 

Vet du om bildene og videoene faktisk er av henne?

Endret av RickyRon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...