Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, dette har vært tatt opp mange ganger fra tid til annen og nå spør jeg igjen - hvor blir det av e-postvarsling når noen kommenterer et bilde man har lagt ut? :xmas:

Dette fungerte ypperlig i lange tider, men etter siste omlegging har jeg til gode å få slike varslinger - har vært inne på kontrollpanelet og prøvd flere justeringer der uten å lykkes. Hvordan skal jeg få dette til? :eek:

 

PS: Jeg hadde det lenge slik at jeg fikk varsel hver gang noen kommenterte noe jeg også hadde kommentert - inkl. de bildene jeg selv la ut, men det ble litt for mye av det gode, disse andre kommentarene holder det lenge å få varsel om på forumsiden. Men jeg vil altså gjerne kunne fortsette med å få e-postvarsel ved kommentarer på bildene mine... :hmm:

Endret av Astrid E. Saltveit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siste omlegging av bildekritikken mener du? Det skal egentlig ikke ha noe med epostvarslingen å gjøre, da denne tilhører forumet (diskusjon.no), som ikke er oppdatert på en god stund.

 

Men hvis du går inn på kontrollpanel -> varslingsinstillinger (https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notifications), har du merket boksen ved "Abonner på alle emner jeg svarer i" ? Og om så, hvilket valg har du valgt i nedtrekksfanen ved siden av?

 

Kanskje det aller beste hadde vært om du hadde sendt meg en epost med et skjermbilde av denne siden, til [email protected].

Lenke til kommentar

La oss ta for oss mine innstillinger:

post-222538-0-08126200-1342081324_thumb.png

 

Med disse innstillingene får jeg e-post dersom noen svarer i et emne jeg selv har svart i, eller dersom noen svarer i en post jeg har abonnert på ("følg denne tråden").

 

Det vil si at etter opplasting på bildekritikken så vil man ikke få epost på nye kommentarer dersom man

A) ikke har lagt inn en kommentar selv først, eller B) ikke har abonnert på tråden enda.

 

Ellers oppfordrer jeg til bruk av "Mine Innlegg" som løser alt dette på en elegant måte. Det forutsetter imidlertid at du besøker forumet regelmessig for å se hva som har skjedd siden sist.

Lenke til kommentar

La oss ta for oss mine innstillinger:

post-222538-0-08126200-1342081324_thumb.png

 

Med disse innstillingene får jeg e-post dersom noen svarer i et emne jeg selv har svart i, eller dersom noen svarer i en post jeg har abonnert på ("følg denne tråden").

 

Det vil si at etter opplasting på bildekritikken så vil man ikke få epost på nye kommentarer dersom man

A) ikke har lagt inn en kommentar selv først, eller B) ikke har abonnert på tråden enda.

 

Ellers oppfordrer jeg til bruk av "Mine Innlegg" som løser alt dette på en elegant måte. Det forutsetter imidlertid at du besøker forumet regelmessig for å se hva som har skjedd siden sist.

Takker så mye for svaret - da regner jeg med at det ordner seg :)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...