tigersager Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 (endret) Er du lei av sol og sommer allerede og føler at nerdefingra tenger å bli slitt ut litt i sommer? Er du rett og slett veldig keen på å dra på et LAN-party i sommer? Da kan Hackmania LAN-party være løsningen! Dette er altså et ny-oppstartet LAN som skal ha sitt første årlige arrangement i sommer! Lanet finner sted på Telenor Arena fra 19-22.juli. Billetter han kjøpes her og hjemmesiden kan du se her http://www.facebook.com/events/297249650359584/ Endret 10. juli 2012 av tigersager
tigersager Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Skrevet 10. juli 2012 Ligger det noe bak navnet? Det får du nesten spørre arangøren om
*F* Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Så får meg et megalan planlagt på et par dager, men så: "i hele 3.etg som kan romme over 130 deltagere pluss crew og konkurranseområder."
Kennet0508 Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Evelen: Det er ikke akkuratt mulig og fylle hele telenor arena på 2 uker! Jeg håper du har forståelse for dette... Men dette er som sagt en begynnelse, til neste år kan vi heller se for oss noe mye større 1
*F* Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Selvsagt har jeg forståelse for det, hadde vert dumt å prøve i det heletatt. Megalan i TN Arena hadde vært kult, er vel vell så stort som vikgingskipet regner jeg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå