Gå til innhold

BK: Naturkunst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig stilig! :) Fin dybdeskarphet og flott med lyset og fargene, og ikke minst komp.

For moro skyld prøvde jeg å snu det i høydeformat, og så speilvende det - det ga en svimlende deilig effekt av å stå nede i siloen og se opp mot trekrona. :D

 

PS: De som har lest Haruki Murakami kan kanskje huske et tema fra en av bøkene hans hvor hovedpersonen tilbringer svært mye tid med å sitte nede i en brønn - jeg blir litt hensatt til denne boken når jeg ser dette bildet :)

Lenke til kommentar

Jeg husker det du tok i fjor av dette motivet. Liker så absolutt motivet, lyset og perspektivet du har fått til her. Har du markert et stykke langs den øverste stammen? - tenker da spesielt på hver side av det beltet som er uten mose. Er usikker da det godt kan være kontrastene som gir det inntrykket. Om siloen skal rives har du jo nå dokumentert den på en fin måte:)

Lenke til kommentar

Veldig stilig! :) Fin dybdeskarphet og flott med lyset og fargene, og ikke minst komp.

For moro skyld prøvde jeg å snu det i høydeformat, og så speilvende det - det ga en svimlende deilig effekt av å stå nede i siloen og se opp mot trekrona. :D

 

PS: De som har lest Haruki Murakami kan kanskje huske et tema fra en av bøkene hans hvor hovedpersonen tilbringer svært mye tid med å sitte nede i en brønn - jeg blir litt hensatt til denne boken når jeg ser dette bildet :)

Takk for fin tilbakemelding :) kjekt å høre du testet det litt :thumbup: Kan ikke huske og ha lest den,spennende at du fant noe :) mer en bilde. :)

 

Eit kjempelys/farge-fin komp

Takk for fin tilbakemelding. :)

Lenke til kommentar

Jeg husker det du tok i fjor av dette motivet. Liker så absolutt motivet, lyset og perspektivet du har fått til her. Har du markert et stykke langs den øverste stammen? - tenker da spesielt på hver side av det beltet som er uten mose. Er usikker da det godt kan være kontrastene som gir det inntrykket. Om siloen skal rives har du jo nå dokumentert den på en fin måte:)

Takk for fin tilbakemelding :) Har ikke merkert,ser det du ser en veldig rett linje på oppsiden,,men der den svinger var den så mørk,her lysnet eg den litt med kost samt sharpte den noe og her.den går her i nesten 2 ganger 70 grader ca . :)

Lenke til kommentar

Et usedvanlig nydelig og annerledes bilde :) synes faktisk de du tok tidligere var mer livlige og ekte..her blir det mer kjedsomt mot en kunstig himmel (var jo tillagt den og, på tidligere versjoner, eller ? )

Allikevel tviholder jeg på det du la ut om siloens trær tidligere, forblir et fabelaktig utrykk for min del .

Uannsett et skue jeg ville blitt begeistret for å behandle .

Lenke til kommentar

Et usedvanlig nydelig og annerledes bilde :) synes faktisk de du tok tidligere var mer livlige og ekte..her blir det mer kjedsomt mot en kunstig himmel (var jo tillagt den og, på tidligere versjoner, eller ? )

Allikevel tviholder jeg på det du la ut om siloens trær tidligere, forblir et fabelaktig utrykk for min del .

Uannsett et skue jeg ville blitt begeistret for å behandle .

Takk for fin tilbakemelding,litt mer liv i det eg hadde tidligere og rett opp,himmelen var her og lagt til,men personligt liker eg dette og noen verjoner eg har her bedre,alt har forandret seg siden året som var,løa er brent ned og toppene på trærne er brent bort,men har vokst seg tetter nedenfor,tettere sett nedenfra og opp,så har mye av mosen som var på silo blitt borte,sikkert på grunn av varmen fra brann.

Behandle ja,hadde tenkt å ta noen bilder som eg kunne kose meg med i vinter men klarte ikke holde meg uten at eg gjorde noe spesielt på dette bilde da.meiner eg har lagret mye av det fra året før.

Hva tenker du kunne vert utført av behandling?

Har en versjon fra året som var som er fremkalt i A3 og satt på høykant som Astrid nevner og dei fleste som har sett det er overbegeistret,samt eg har en onkel som er dommer i konkuranser i regionen her,som seier der er en stor mulihet i bildene,har derfor umidelbart ikke lyst og sende rå filer fra meg sån uten videre,men ikke utenkeligt. :thumbup::)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...