Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Leverte inn min LG Optimus 2X på service med bittelitt rosa fuktindikator på telefonen. Fikk kjapt avslag og ba så om bildebevis.

 

Jeg ser selv at det er noe som ser ut til å være en fuktskade, men kan noen bekrefte dette for meg? Dette er ikke akkurat mitt felt og jeg har på en måte vanskelig for å tro at jeg kan ha vært så forbanna uheldig at en vesentlig mengde fuktighet har sneket seg forbi fuktindikatoren og inn i telefonen.

 

Kan noen forøvrig komme med en tilbakemelding på hvor alvorlig dette kan være og på hvilket av telefonens komponenter skaden er oppstått? Har tenkt å bytte skjerm på den for en 700 kroner. Den er vel fortsatt verdt det og kan forhåpentligvis vare en stund framover , sant?

 

På forhånd takk! Vetle

post-142343-0-91802700-1341792184_thumb.jpg

post-142343-0-80160500-1341792185_thumb.jpg

Endret av vetle666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har allerede gjort det. Var da jeg ba om bildene som vel - ser ut som greie bevis på fuktighet!?

 

Off-topic. Var forøvrig det samme de prøvde seg på her som i artikkelen. Jeg hadde nemlig en fysisk skade på telefonen og. Kameradekselet var sprukket (uten at jeg har gitt det noe støt eller lignende) og da forsøkte de å avslå reklamasjonen med begrunnelse i at garantien ikke var gyldig da fuktindikatoren er rosa.

 

Ble egentlig rimelig sur for at dette tydeligvis er praksis. Tenker og på alle de forbrukerene som ikke aner forskjellen på garanti og lovfestet reklamasjon og er godtroende til det de hører.

Endret av vetle666
Lenke til kommentar

Regnet med det ja. Ahh, irriterende hvordan vann alltid ser ut til å finne seg vei inn i telefonen min! Skal tydeligvis ikke veldig mye til heller :hm:

 

Noen som kan si noe om hvor kritisk dette er, er det håpløst å bruke penger på telefonen for å kunne bruke den videre?

Lenke til kommentar

Regnet med det ja. Ahh, irriterende hvordan vann alltid ser ut til å finne seg vei inn i telefonen min! Skal tydeligvis ikke veldig mye til heller :hm:

Tror du må være mer forsiktig med telefonene dine. Har aldri opplevd vannskader på mine telefoner. Og jeg går mye tur i fjell/natur, er mye på stranda/ved sjøen osv. Har telefonen i en vanlig jakkelomme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...