Gå til innhold

BK: Insekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nydelig! :)

Skarpt nok og fint fokus, vakkert lys på dyret som gjør seg godt mot den svarte bakgrunnen.

Kunne godt vært litt mer luft foran i stedet for bak - hvis du ikke har mer å gå på ville jeg ha kutta i venstre side og heller hatt øyet midtstillt, evnt også kutta litt i toppen. :)

Takk for tilbakemelding,så med en gang du nevnte kutt,takk for tips. :)

 

Takker for bidrag!

Den nifseste hittil i dag!

Kanskje et lite kutt rundt hele "herligheten" kunne vært noe... ? :)

Takk for tilbakemelding,tror eg falt for Astrid sitt forslag. :)

 

En annen mulighet, helsvart ramme fra Akam :)

Takk sor er lagt runt.!! :)

 

Interessant bilde av vesenet dette, liker innspillene fra Astrid og Jentungen. Mørk bakgrunn forandret inntrykket slik at det ble lettere å oppfatte motivet :)

Takk vi er så enige!! :)

Lenke til kommentar

Flott fluktbilde :)

hvordan har du tatt dette bildet?

Takk for tilbakemelding,eg brukte et lågt bord og trekte dette 1,5 m ca inn fra et stort vindu,som nevnt hadde eg den på en nål i enden av en sort bakgrunn(lå på bordet trekt noe på skrå oppover),brukte en lav vinkel,passet bare på att alt var sort bak.det ble mye at og frem med kamera,om eg flyttet kamera 5-7 cm ca til noen av sidene fikk eg ikke det lysskjæret som var på bilde her,det var letter overskyet her her men sterkt lys utenfraSå uten at eg er ekspert lå det noe for meg og å ta med videre,fine den optimale plassering av objekt og kamera i forhold til lys.tok bilde litt på skrå fra vindu og inn i stuen.

Bare spør om du lurer på noe mer

Endret av Tor r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...