Gå til innhold

BK: - Natrix -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint fokus i bilde,fine linjer i orm som fuller og kler bilde,ville nok personligt gjort noe med grønnskjæret i bilde

 

He he, takk for det Tor, grønnskjæret har jeg gjort noe med, d. v. s. at det er tilført med vilje, men skjønner godt at det ikke er alle som liker det. En ordinær s/h - versjon er lagt ved her :)

 

post-253987-0-89861000-1341695594_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fint fokus i bilde,fine linjer i orm som fuller og kler bilde,ville nok personligt gjort noe med grønnskjæret i bilde

 

He he, takk for det Tor, grønnskjæret har jeg gjort noe med, d. v. s. at det er tilført med vilje, men skjønner godt at det ikke er alle som liker det. En ordinær s/h - versjon er lagt ved her :)

 

post-253987-0-89861000-1341695594_thumb.jpg

Personligt så liker :) eg dette bedre :thumbup: synest glansen i ormen kom bedre frem her, Satt og tenkte litt på om du bevist hadde gjort det :hmm:

Lenke til kommentar

Fine linjer - både ormen, underlaget og bambusen. Flott fokus på fjeset. :) Jeg foretrekker originalen - synes grønnskjære får frem en egen atmosfære og kanskje også at fjeset trer bedre frem her...? :)

 

Takk for det, du ser det på samme måte som meg med grønnskjæret. Underlaget er forresten ripa på en solbleket pionerjolle, og ikke spesielt vakker i det lyset som var. Rødfilter i konverteringen gjorde den mye lysere og mer kledelig. Heter det bambus? - det er sånt som vokser overalt langs tjern og myrer :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...