Gå til innhold

FPS for PS3


Anbefalte innlegg

Har etter mange år uten spilling kjøpt PS3. Sikkert mange lignende tråder, men håper allikevel på tips. Er kun interessert i fotball og FPS, men når det gjelder det siste er jeg litt usikker på hva jeg skal gå for. Er egentlig åpen for alt som er gitt ut de siste fem årene. Spillserier jeg lurer på:

Resistance

Call of Duty (Her går jeg litt i surr over hva som er hva. Mange titler er ganske like. Hva bør kjøpes og hva bør droppes?)

Fallout

 

Andre spill: Bioshock2 Crysis2 og Rage?

 

Edit: Jeg er ikke spesielt interessert i å spille med andre, så det viktige er enspillerdelen.

Endret av sampaka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale Bioshock over Bioshock 2, selv om begge er veldig gode spill. Crysis 2, Rage og Resistance er vanskelig å anbefale da mange liker de mens mange hater de. Personlig har jeg likt alle sammen. Fallout 3 og New Vegas er egentlig rollespill, men liker du rollespill er det veldig gode spill. Bulletstorm kan kanskje være verdt en titt, men det er ganske kort. Far Cry 2 kan også sjekkes ut, men det stiller litt i samme kategori som Crysis 2, Rage og Resistance. Killzone er som nevnt over verdt å sjekke ut. Og hvis du liker gåteløsning er Portal 2 å anbefale.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du bare er interessert i enspillerdelen er det nok mange spill som er bedre enn CoD, etter min mening hvertfall. Det er litt gøy den første og kanskje andre gangen, men så blir det bare det samme gjennom alle spillene. Ville i så fall gått for Modern Warfare og droppet Black Ops, syns de er bedre.

 

Bioshock er ikke dumt, men har bare spilt det første så vet ikke noe om de andre. Crysis og er gøyalt, men har også her bare spilt det første. Far Cry 2 ville jeg holdt meg unna. Jeg kjøpte det, spilte det i et par timer og har ikke rørt det siden. Dårligere fps som er hypet så mye skal du lete lenge etter.

 

Fallout er absolutt et bra spill, men som sagt over er det et eventyrspill. Men om du liker Fallout liker du kanskje Mass Effect og, som er verdens beste spill sånn omtrent ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bulletstorm er en av de beste fpsene gjennom tidene etter min mening, så det er et spill du burde sjekke ut!

 

Gøy en stund, men blir litt repetitive i lengden.

 

1. BioShock 1: bedre på alle måter. Historien, atmosfæren osv.

2. Killzone serien: God historie, bra grafikk. Love it.

3. Borderlands: Sykt spill, så mye forskjellig stuff som skjer. Herlig.

4. Just Cause 2: Stort open world spill. Mye spill for pengene.

 

DU kan sjekke Play.com. Gå til first person kategorien og sjekk etter de med flest positive reviews. MEN husk at de beste spillene blir sjeldent lagt merke til, det er noe du må finne sjøl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...