Gå til innhold

BK: Lyssetting.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte V1 best. Du er like gal som meg du,..... helt tatt av :))) Har hørt om å fjerne noen kvister og noen strå:) Men sånn er lidenskapen :)

Vurderer selv å reise på Vestlandstur uten kamera,,,,,, er helt utslitt.....

 

Bildet er fint med Tujaen, men kanskje enda finere uten.... HJalp det ?? ;)

Lenke til kommentar

Likte V1 best. Du er like gal som meg du,..... helt tatt av :))) Har hørt om å fjerne noen kvister og noen strå :) Men sånn er lidenskapen :)

Vurderer selv å reise på Vestlandstur uten kamera,,,,,, er helt utslitt.....

 

Bildet er fint med Tujaen, men kanskje enda finere uten.... HJalp det ?? ;)

Jo galere jo bedre :eek::dribble: ,tror eg sager den ned,ble skuffet av endel bilder fra i vinter der tujaen heileveien dominerte.en blir slitt det er sikkert,hadde tenkt og legge bort kamera for tre uker,ferie fra det,men det går nok ikke :wallbash::hmm: må nok låses inne :thumbup::)

Lenke til kommentar

V1 for meg! Kanskje det er mulig å gå litt til høyre å ta bilder derfra, slik at den fine tujaen får stå.... Dumt å sage den ned, og så angre bittert etterpå. Et annet tips er at du faktisk kan formklippe tujaen slik du vil ha den, f.eks. med en åpning slik at du ser huset.... ;)

 

Lenke til kommentar

V1 er flott, tujaen bør få stå :) du kommer til å angre .

Takk for tilbakemelding,kom nettopp inn etter å ha sagt den bort,litt vont i magen ble det,men alt i alt så ganske fornøyd,spesielt for bilder om vinter når alt resten av det grønne er borte ble den vel dominerende. :) Muligt eg legger ut et bilde en dag for og vise forandringen :)

Lenke til kommentar

V1 for meg! Kanskje det er mulig å gå litt til høyre å ta bilder derfra, slik at den fine tujaen får stå.... Dumt å sage den ned, og så angre bittert etterpå. Et annet tips er at du faktisk kan formklippe tujaen slik du vil ha den, f.eks. med en åpning slik at du ser huset.... ;)

Takk for tilbakemelding,kom nettopp inn og var ferdig med å sage den bort,litt blandende følelser,men tror eg får bedre vinterbilder nå.men skal sei det var et vanskeligt valg :) legger muligt ut et bilde en dag for og vise forandringen,litt andre ting som og må gjøres for helheten skyld. :)

Lenke til kommentar

hva me tilbakemelding fra fruen :) forstår gott du vil ha mer utsikt til fjellene i horisonten og, koselig bilde :)

Takk for tilbakemelding,ja hadde håpt på meir fjell og enkelte dager er dei nesten klare langt der borte.min kone hadde lite og ingen lyst og sage ned tujaen,men forstår mine tanker om å skape motiv når vi har mulighet til det som her vi bor. :)

Lenke til kommentar

Når du driver frem egne Petuniaer og har interessen for hagen, så klarer du å plante og arrangere nytt som passer til både utsikt, hage, bilder og kone :) )) Lykke til ;)

Takk for fine ord,meget fint dikt du presenterte i dag,og du skal ha mye ros for måten du er med og holder glede og liv i sidene her inne.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...