Gå til innhold

Er dette en bra sammensatt pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kom over en kar som skal selge denne pc`n

Vil denne duge til gaming? Hva er den verdt syns dere? Den er 2 mnd gammel.

PC:

Kabinett = NZXT Phantom Big Tower

Strømforsyning = Corsair TX V2 650W PSU

Skjermkort = PowerColor Radeon HD 6970 2GB GDDR5

Hovedkort = MSI Z77A-GD55, Socket-1155

Prosessor = Intel® Core i5-2500K Processor

(Socket-LGA1155, Quad Core, 3.3Ghz, 6MB, 95W, Boxed)

RAM = Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9

Garanti 3 år (KOMPLETT.no)

______

Tastatur = Razer Arctosa Silver Keyboard

Mus = QPAD 5K Pro Gaming Laser Mouse

Musmatte = Qpad|CT, Black, Medium,4mm, Gamingmatt

Headsett = sound blaster tactic3d

______

Skjerm = BenQ 24" LCD G2420HD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjøp 6970 i dag. Enten gå for 7870 eller gå opp til gtx670. Bytt til z77 og i5-2570k. Ikke gå for fulltower, viss du liker phantom, gå for 410 phantom, miditower varianten.

Her kan du se en sammenligning med det nyeste toppkortet til NVIDA

http://www.anandtech...duct/509?vs=555

Irrelevant. Helt annen prisklasse. I den prisklassen er det 7870 som gjelder. nVidia her ingenting nevneverdig i denne prisklassen.

Skrevet

Ikke kjøp 6970 i dag. Enten gå for 7870 eller gå opp til gtx670. Bytt til z77 og i5-2570k. Ikke gå for fulltower, viss du liker phantom, gå for 410 phantom, miditower varianten.

Her kan du se en sammenligning med det nyeste toppkortet til NVIDA

http://www.anandtech...duct/509?vs=555

Irrelevant. Helt annen prisklasse. I den prisklassen er det 7870 som gjelder. nVidia her ingenting nevneverdig i denne prisklassen.

Men dette er en brukt pc. Så er liksom mer om den duger i forhold til det å kjøpe nytt. Ikke interessert i å bruke ett tonn med høvdinger da jeg kun er en casual gamer

Skrevet

Han spør hva pc'n er verdt, delene han nevner har en samlet pris på ca 9500,-kr. Pc'n er 2 måneder gammel og kommer med 3 års garanti fra Komplett. Hvis han får den for 8000,- vil jeg si han gjør et godt kjøp, det er den verdt. Sammenligningen hos Anandtech er ikke irrelevant da den viser hvilke FPS kortet som følger med pc'n gir i de nyeste spillene. Kortet kjører Battlefield 3 med ca 55 fps på Ultra-settings. Eneste jeg stusser på er at pc'n ikke kommer med harddisk og DVD-rom.

Skrevet

Han spør hva pc'n er verdt, delene han nevner har en samlet pris på ca 9500,-kr. Pc'n er 2 måneder gammel og kommer med 3 års garanti fra Komplett. Hvis han får den for 8000,- vil jeg si han gjør et godt kjøp, det er den verdt. Sammenligningen hos Anandtech er ikke irrelevant da den viser hvilke FPS kortet som følger med pc'n gir i de nyeste spillene. Kortet kjører Battlefield 3 med ca 55 fps på Ultra-settings. Eneste jeg stusser på er at pc'n ikke kommer med harddisk og DVD-rom.

Takk for alle svar. temmelig sikker på at den har DVD rom, ellers kommer den med ‎1. Corsair SSD Force Series 3, 90GB 2.5" -- 2. Seagate Barracuda® 500GB

Skrevet

Da ville jeg lagt på ca 1500,-kr i prisen, tenker og at operativsystemet er verdt noe....

:)

Hvor lenge vil denne pc`n vare? Fulgte jo også med skjerm det er jo ett pluss :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...