60C Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Vel det er sikkert andre som har en pc der hjemme hvor miljøet består av kabler og ledninger, samt kontakter som går i hytt og pine. F. eks støvsuge ol er et giga prosjekt uten sidestykke i historien, og rydde pc benken, det er et ork som man gruer seg til. Ønsker og høre litt om andre innputs på hvordan man har løst dette problemet. F. eks bruk av rør, klips, skinner osv osv. Hvem vet, muligens noen av dere der ute som har funnet en god måte og bli kvitt dette problemet. Man får vel sikkert også kjøpt stuff, som f. eks spesielle klips ol, men det bør ikke være nødvendig og bruke penger på noe sånt som dette. Ville vært morro med svar. Mvh Thomas
Kjellis Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 ...Strips, surre tape rundt ledning(-er), runde kabler.
EskimoBob Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 ...Strips, surre tape rundt ledning(-er), runde kabler. Hvis du bruker tape så hold deg unna billig elektrotape. Den kan bli et h*** å ta av hvis den brukes i varme omgivelser.
Kjellis Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 ...Strips, surre tape rundt ledning(-er), runde kabler. Hvis du bruker tape så hold deg unna billig elektrotape. Den kan bli et h*** å ta av hvis den brukes i varme omgivelser. Y vet, limet blir igjen som klissete gørr! Jeg har surra tape rundt hovedstrømskabelen fra strømforsyninga, har ikke behov for å ta av tapen på den!
Folo Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 jeg bruker strips og surrer alle ledniger sammen, og så henger jeg dem opp slik at de ikke likker på golvet. da blir de mindre synlige, pluss at det er lettere å holde hybelkaninene vekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå