Gå til innhold

Dele internett fra Iphone 4S til Ipad 3


Anbefalte innlegg

Håper å få litt hjelp med et spørsmål jeg lurer på...

Har bestemt meg for å kjøpe Ipad 3 og hadde tenkt til å kjøpe med mulighet for mobildata surfing, men da kommer mitt spørsmål. Trenger jeg egentlig dette? Er det mulig å dele internett via min iphone 4S til Ipad'en? Hvis dette er mulig så ser jeg liten grunn til at jeg trenger å kjøpe en Ipad med mulighet for mobildata. Håper dere skjønner mitt spørsmål.

 

På forhånd takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt som har wifi han logge seg på dette.

Den lager et eget nett med egen SSID som skal fungere på alt.

På min HTC må jeg da ha på mobildata for å lage nett, kunne ikke ha på wifi fra router, så dele.

Men det er jo ikke et aktuelt problem da du hadde satt ipaden opp på wifi om det var i nærheten.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte ipad uten 3g ihåp om at delt internett fra iphone skulle være nok, men det er det ikke. Det tapper strøm (fra begge enhetene) og er lite anvendbart hvis du ikke kan ha telefonen koblet i veggen imens du holder på.

 

Jeg kjøper ipad3 nå, med 4/3g, ene og alene for å slippe å dele internettet.

Lenke til kommentar

Jeg syntes det var jævla mye plukk med tethering fra telefon (riktignok htc men det spiller ingen rolle), så jeg kjøpte en ipad med 3g. Fungerer helt utmerket! Vil virkelig anbefale det. Ang plass er dette noe du får bestemme selv, men jeg fyller lett opp 64gb med HD-film. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...