Mortal Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 OMFG kul konsert ja. Må si det igjen. OMFG! Jeg har passert 100 poster også. OMFG!
iver89 Skrevet 1. september 2003 Forfatter Skrevet 1. september 2003 får laste ned litt tool da, aldri hørt om dem før
rullegardin Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Jadakiss-Knock Yourself Out er selvølgelig en intligent og moralsk video til dypsindig analyse
pgdx Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 får laste ned litt tool da, aldri hørt om dem førHva? Ikke hørt om dem? Last ned Ænema, Schism og Parabola, da... :-) Forresten en skam at du ikke har hørt om dem før, men, som vi sier på jobben min, bedre sent enn aldri!
Wabby Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 ...som vi sier på jobben min, bedre sent enn aldri! Telenor ?? Kjenner til det utrykket selv
Mortal Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 får laste ned litt tool da, aldri hørt om dem før Ja, det får du ta å gjøre. Du er vel ikke en popjævel eller noe? Og hvis du er det så har du vel ikke lyst til å fortsette med det. Har du? Nei, så last ned!
pgdx Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Telenor ?? Kjenner til det utrykket selv Nei, men tror vi har omtrent samme leveringstid. "En stund etter at oppnevnt leveringstid er utgått og purret X antall ganger". :-p
Wabby Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Telenor ?? Kjenner til det utrykket selv Nei, men tror vi har omtrent samme leveringstid. "En stund etter at oppnevnt leveringstid er utgått og purret X antall ganger". :-p Hehe... men hva slags jobb det er .. vil du ikke svare på .. eller ? :-?
pgdx Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Hehe... men hva slags jobb det er .. vil du ikke svare på .. eller ? :-?Hehe... Jeg leverer PC-er og telefoner, kobler opp, installerer, dirty work innen infrastruktur i et svært firma. Kan du si. I første halvår kjøpte vi ca. 400 PC-er fra Dell, og nesten tilsvarende antall PC-er fra Compaq (HP) via Ementor. Så vi har mye å gjøre, derav den über-lange ventetiden! Nå skal jeg se Schism-videoen.
Wabby Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Så vi har mye å gjøre, derav den über-lange ventetiden! backer dere opp om dere trenger hjelp i Grenland
iver89 Skrevet 1. september 2003 Forfatter Skrevet 1. september 2003 får laste ned litt tool da, aldri hørt om dem før Ja, det får du ta å gjøre. Du er vel ikke en popjævel eller noe? Og hvis du er det så har du vel ikke lyst til å fortsette med det. Har du? Nei, så last ned! Popjævel? Hører på det meste, artister som Michael Jackson osv, men ikke moderene pop, som den de sender på MTV, ZTV, den er rett og slett for kjedelig/teit/stygg/irriterende.
pgdx Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Popjævel? Hører på det meste, artister som Michael Jackson osv, men ikke moderene pop, som den de sender på MTV, ZTV, den er rett og slett for kjedelig/teit/stygg/irriterende.Yeah yeah.. Sjekket du Tool-videoene? En av de, ihvertfall? Fortell hva det ble, og hele tolkingen skal ut på forumet... :-) Wabby: Hehe... Skal ha det i bakhodet!
Goebbels Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 synes det er hardt å kreve en tool tolkning, da det er, etter min mening, et band som krever modning - altså i forstand mye lytting... men desto friskere satset er det.. er spent på hva han velger.... (håper på en metallica-låt )
Kowalski Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 synes det er hardt å kreve en tool tolkning(...) Sant nok. Men personlig synes jeg det ligger større utfordring (og mer kred) i å tolke enten Pulp eller Flaming Lips (jfr. min forrige post). Glimrende musikkvideoer, fantastiske låter, dype tekster, mye symbolikk, mye følelser. Lett å score høyt på for en skarping. Forresten, nå begynner det å bli mange Tool-fans her.. Ikke negativt, jeg har skivene selv.
pgdx Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 Ja, det er bra med Tool-fans. Jeg mener at det bandet er det største bandet i verden, og blir bare glad av at folk virkelig liker de. En annen ting kan bli å tolke en Rage Against the Machine sang. De har jo, som vi vet, alltid et dypt politisk syn.
merkur Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Det spørs åssen type musikk du skal ha da men hva med laze - steppin out? Eller hvis du skal ha noe skikkelig harry så må det vel bli justin timberlake - rock your body
Javeljavel Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Hvis du er en syk mann, og har utrolig livlig fantasi, så kan du analysere Cradle of Filth - From cradle to enslave Ekleste videoen jeg har sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå