Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Karaktertråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig er dette opp til hver enkel bruker om dere vil si karakteren dere fikk på eksamen eller ikke. Hadde vært gøy å se hvor høyt folk har skåret.

Selv har jeg enda ikke fått eksamenskarakteren, har vært en del gjennom forumet og sett at det er enkelte som har fått. Er det forskjell fra kommune til kommune om når man mottar karakteren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått mine eksamenskarakterer...

5 på matte skriftelig og 6 på naturfag muntlig :)

Fikk du vite dette gjennom skolearena?

Skrevet

Ehh.? Skolearena?? Vell.. Muntlig karakteren fikk jeg med en gang og skriftelig kom på vitnemålet ;))

Skolearena er en plattform mange bruker. Atm. legges eksamenskarakterene ut på skolearena.
Skrevet

Fikk 4 på norsk hovedmål og 3 på sidemål. Dypt, dypt skuffa over meg selv... Ender på 4.8 i snitt. Gjør litt vondt inni meg egentlig.

Skrevet

Ehh.? Skolearena?? Vell.. Muntlig karakteren fikk jeg med en gang og skriftelig kom på vitnemålet ;))

Skolearena er en plattform mange bruker. Atm. legges eksamenskarakterene ut på skolearena.

Tolker det dithen at han går på ung.skolen.

Skrevet

Der fikk jeg endelig mine!

Norsk hovedmål: 6

Norsk sidemål: 6

Fysikk: 4

Trodde jeg kom til å stryke på fysikken, så jeg ble absolutt positivt overrasket. :)

Skrevet

Fikk 4 i tysk 2 skriftlig. Det svakeste faget mitt, men jeg jobbet iherdig i en uke før eksamen og etter eksamenen følte jeg at jeg kunne få alt fra 3 til 5. Så en 4'er er jo ingen dum karakter, men det drar ned snittet og er likevel litt kjipt.

Skrevet

Noen som har en anelse om hvordan man klager? Skal gå opp som privatist hvis jeg ikke får forbedret karakteren min. Det er jo ferie nå, så det er litt vanskelig å ta kontakt med faglærer osv.

Skrevet

Jeg har heller ikke fått karakteren min :( Har også skolearena :S

Ser du på Karakterer eller på Skolegang? Jeg trodde først at jeg ikke hadde fått dem. Var på vei til å ringe skolen og så sa noen at jeg burde sjekke under Skolegang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...