Gå til innhold

Problemer med abit nf7-s v2.


menT4l

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte meg som nevnt over abit nf7-s hk fra komplett for, tja, 3-4 uker siden. Først gikk alt fint, men så kommer problemet: når jeg hadde flashet bios til 1.6(etter å ha hørt at den visstnok skal være bedre til overklokking) så bootet maskinen, og rett inn i windows, det som på daværende tidspunkt ble problemet var at maskinen ble ustabil, jeg kunne ikke skjønne annet en at det måtte være BIOS, så jeg flashet på ny til den gamle biosen, og da kom jeg til windows loading bildet, men klarte ikke boote opp i det hele tatt(!) , lastet så ned nyeste bios og AWDFLASH hos en kompis og flashet til den, formaterte så, og kom meg inn i windows, men igjen stabilitetsproblemer, så jeg tenkte at det kanskje kunne være cpuminneskjermkort, men har nå prøvd alle de, men til ingen nytte.

Og bare for å gjøre saken bedre, så sluttet BIOS å detecte master på primary, og det som har skjedd NÅ, er at den ikke vil komme seg inn til biosder den poster IDE devices engang!

 

Håper noen har erfaring med dette problemet og evnt. kan hjelpe, på forhånd takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...