Gå til innhold

Anmeldelse av Samsung Galaxy Tab 2 7.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"...launcher på oppgavelinjen gir tilgang til noen miniprogram som ikke oppleves som nyttige. Det er heller ikke mulig å fjerne launcheren eller å legge inn vanlige program på den."

 

Man kan da installere tredjeparts-launchere som gjør dette mulig. F.eks Go Launcher. :)

Lenke til kommentar

"...launcher på oppgavelinjen gir tilgang til noen miniprogram som ikke oppleves som nyttige. Det er heller ikke mulig å fjerne launcheren eller å legge inn vanlige program på den."

 

Man kan da installere tredjeparts-launchere som gjør dette mulig. F.eks Go Launcher. :)

 

Det kan man. Og alle Android-enheter kan jo tilpasses herfra til evigheten om man ønsker. Men jeg synes det er ryddigst å skrive om slike enheter slik de fremstår ut av boksen. Det er vel bare de aller mest interesserte som gjør tilpasninger på brett og telefoner ut over å installere sine favortittprogram.

 

Mvh

 

Ole Irgens

 

Løp over til nabo-butikken nå for å teste den. Pen sak, men syntes 7" var hakket for lite... :hm:

 

ja, det blir jo litt hva man skal bruke den til. Jeg synes størrelsen passer meg perfekt. Skal jeg gjøre skrivearbeid av betydning, må jeg ha noe med tastatur, og da kommer min trofaste X61 frem, se forøvrig http://ubuntublogg.com/den-beste-smatassen-med-linux

 

mvh

 

Ole Irgens

Lenke til kommentar

"...launcher på oppgavelinjen gir tilgang til noen miniprogram som ikke oppleves som nyttige. Det er heller ikke mulig å fjerne launcheren eller å legge inn vanlige program på den."

 

Man kan da installere tredjeparts-launchere som gjør dette mulig. F.eks Go Launcher. :)

 

Det kan man. Og alle Android-enheter kan jo tilpasses herfra til evigheten om man ønsker. Men jeg synes det er ryddigst å skrive om slike enheter slik de fremstår ut av boksen. Det er vel bare de aller mest interesserte som gjør tilpasninger på brett og telefoner ut over å installere sine favortittprogram.

 

Mvh

 

Ole Irgens

 

Løp over til nabo-butikken nå for å teste den. Pen sak, men syntes 7" var hakket for lite... :hm:

 

ja, det blir jo litt hva man skal bruke den til. Jeg synes størrelsen passer meg perfekt. Skal jeg gjøre skrivearbeid av betydning, må jeg ha noe med tastatur, og da kommer min trofaste X61 frem, se forøvrig http://ubuntublogg.c...assen-med-linux

 

mvh

 

Ole Irgens

 

Kjørte Ubuntu på Asus eee tidligere. Men merker jeg har falt litt av linux-hesten siden jeg ikke har brukt det noe nevneverdig siden gode gamle RH 6.2 (noe som begynner å bli noen år siden!)

 

Problemet med neste nettbrett er at jeg vurderer et til dama. MEN, hun har jo brukt prime'n min nå, så tror hun blir skuffa om hun får en 7" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...