Gå til innhold

Hvilket abonnement passer meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OneCall Grunnpakka med tilleggspakken Mobildata Fri?

Jeg tenkte å gå telenor medium http://www.telenor.n...ment/komplettm/

249 pr mnd, hva blir prisen på one call?

249 pr mnd er vel ikke så gale med ubegrenset internett ut året vel og merke?

På One Call blir det 278 kr/mnd. Merk at hos Telenor

står det "ut året", og ikke "for alltid". Dvs. at når året er omme vil du bare få 400 MB/mnd.

 

Men si meg, hvor mye surfer du egentlig? Er det virkelig nødvendig med ubegrenset datatrafikk? Jeg har selv abonnementet Chess iTouch, noe som koster meg 89 kr/mnd. Da får jeg 1 GB/mnd, og betaler for det jeg bruker av SMS og telefonsamtaler. Jeg bruker mobilnettet aktivt, og 1 GB holder i massevis for meg.

Endret av Commodent
Lenke til kommentar

OneCall Grunnpakka med tilleggspakken Mobildata Fri?

Jeg tenkte å gå telenor medium http://www.telenor.n...ment/komplettm/

249 pr mnd, hva blir prisen på one call?

249 pr mnd er vel ikke så gale med ubegrenset internett ut året vel og merke?

På One Call blir det 278 kr/mnd. Merk at hos Telenor

står det "ut året", og ikke "for alltid". Dvs. at når året er omme vil du bare få 400 MB/mnd.

 

Men si meg, hvor mye surfer du egentlig? Er det virkelig nødvendig med ubegrenset datatrafikk? Jeg har selv abonnementet Chess iTouch, noe som koster meg 89 kr/mnd. Da får jeg 1 GB/mnd, og betaler for det jeg bruker av SMS og telefonsamtaler. Jeg bruker mobilnettet aktivt, og 1 GB holder i massevis for meg.

Jeg bruker det nok ikke så ofte, trolig 15 min hver dag i snitt.

Jeg har telenor nå, er det vanskelig å skifte til eks chess eller noe annet hvis jeg skal gjøre det?

Lenke til kommentar

Jeg bruker det nok ikke så ofte, trolig 15 min hver dag i snitt.

Jeg har telenor nå, er det vanskelig å skifte til eks chess eller noe annet hvis jeg skal gjøre det?

Fri bruk hørtes litt i meste laget ut om du kun bruker internett 15 min hver dag. Tror nok 1 GB holder for deg ;) Er du usikker kan du jo gå for et abonnement som tilbyr f.eks. 1 GB per måned, og kanskje bytte om det ikke dekker ditt behov.

 

Å skifte abonnement er ganske enkelt. Du velger abonnementet du vil ha, og fyller inn personalia i et digitalt skjema. Om du skifter abonnement uten å skifte leverandør går byttet veldig fort, men om du skifter leverandør i tillegg vil det ta rundt to uker å få overført nummeret (om du ønsker å beholde ditt gamle nummer). Vær obs på at dersom du har binding kan bytte av abonnement føre til ekstragebyrer.

Endret av Commodent
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...