Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Liker en jente... vet ikke hva jeg skal gjøre ....


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er en gutt på 15 år som liker en jente veldig godt! Jeg møtte henne på en fest, hvor vi snakket i en god stund, men vi var begge fulle -_-

Har snakket med henne på facebook et par ganger etter festen, men har ikke hatt noen lange samtaler med henne.

Hvordan kan jeg få bedre kontakt med henne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke prat til henne på facebook. Det er ikke måten en kjæreste oppfører seg. Hvis du har lyst på noe mer enn et vennskap så oppfør deg som noe annet enn en venn. Spør om hun vil bli med deg på en kaffe eller kino, gå en tur med henne om kvelden. You get the point.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hva dere snakket om på festen, men du kan jo eventuelt prøve å ta opp igjen det samtaleemnet med henne og diskutere dette litt frem og tilbake. Etter at dere har chattet litt frem og tilbake på facebook kan du foreslå at dere kan ta dere en tur på cafè eller noe lignende.

Endret av Extraterrestrial
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hva dere snakket om på festen, men du kan jo eventuelt prøve å ta opp igjen det samtaleemnet med henne og diskutere dette litt frem og tilbake. Etter at dere har chattet litt frem og tilbake på facebook kan du foreslå at dere kan ta dere en tur på cafè eller noe lignende.

 

Snakket om mye på festen, men tror ikke noen av oss husker det ;;

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...