LimeIste Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Hei Jeg trenger hjelp til eksamen i historie, jeg fikk oppgaven som sier "Demokratisering"! Jeg vil gjerne ha litt hjelp til problemstilling, og gjerne litt kort informasjon innenfor problemstillingen. Burde jeg fortelle om hvordan demkratiet oppstsod i antikken osv? :-) Takk for hjelpen på forhånd! Endret 11. juni 2012 av LimeIste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå