Gå til innhold

Live betting: Spania - Italia


Andmy

Anbefalte innlegg

Da er den store kampen her! Spania spiller i kveld mot Italia, og jeg har nettopp sjekket oddsen! Jeg vil si at Spania og Italia ligger på et ganske likt nivå, men ettersom Spania vant VM tipper oddsen enormt mye mot Spania!

Oddsen ligger nå på Spania - Italia = 1,77 - 5,00 og jeg ser ikke noe grunn til å ikke bette på Italia. Italia er et land som enten skal vinne alt eller tape alt, så jeg vil si meg rimelig sikker på at det ikke blir uavgjort ikveld.

 

Noen andre som har bettet på denne kampen? :) vil gjerne få til en diskusjon her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er den store kampen her! Spania spiller i kveld mot Italia, og jeg har nettopp sjekket oddsen! Jeg vil si at Spania og Italia ligger på et ganske likt nivå, men ettersom Spania vant VM tipper oddsen enormt mye mot Spania!

Oddsen ligger nå på Spania - Italia = 1,77 - 5,00 og jeg ser ikke noe grunn til å ikke bette på Italia. Italia er et land som enten skal vinne alt eller tape alt, så jeg vil si meg rimelig sikker på at det ikke blir uavgjort ikveld.

 

Noen andre som har bettet på denne kampen? :) vil gjerne få til en diskusjon her!

 

Har selv tippet på Italia.

 

Italia presterer alltid dårlig i treningskampene før et mesterskap, spillmessing og/eller resultatmessing.

Samtidig er Italia som England og Frankrike, de kan lett ryke ut fra et mesterskap mens de i utgangspunktet kan knuse alle.

 

Ellers er det å nevne at mange er i tvil om Prandelli, da han roterer veldig mye, ser nå ut som han har tenkt til å kjøre med 3 i forsvar mot Spania da hvor han ene vil være De Rossi, en mann som lett kan miste hode. Jeg selv hadde foretrukket en 4-3-1-2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...