Gå til innhold

Anbefalte innlegg

handlevogn.gif

 

Begynner med kabinettet... er det noe å satse på? Jeg kommer til å være en del på LAN, så jeg syntes det kabinettet så greit ut. I tillegg følger det med deksler for 5 1/4 enheter.

 

Hovedkort: Abit IC7-G. Har hørt mye positivt om det kortet (800 mhz fsb i875p brikkesett mm), i tillegg har kortet innbygd lydkort og nettverkskort. Så alt i alt er vel dette et godt kjøp?

 

Valgte en seagate barracuda 120 gb hardisk, for jeg vil ha en stille hardisk (pcen kommer til å bli stående på om natten noen ganger), og jeg har hørt at WD hardiskene bråker(?) Si deres mening...

 

Sapphire radeon 9500 atlantis, er et bra nok skjermkort for mine behov. Jeg kommer ikke til å spille spill med så ekstremt krevende grafikk, mest cs o.l

 

Noe jeg bør forandre?? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sikker på at hovedkortet stemmer med prosessoren? det står der at powersuplyen er til en amd. det stemer ikke. da må du kjøpe et anna kabitett med p4 strømforsyning eller et nytt s.f separat. du har heller ikke diskett stasjon, det bør du ha. du må også vite om du har kjøpt ram som passer, da snakker jeg om type og hastighet.

 

det er ikke bare å kjpe noen deler og sveise dem samen du må ha litt peiling.. det går også på hva du kommer til å bruke pcen til.. skal du spille så bør du kjøpe et hovedkort med en rask agp port, og gfx kort som kan utnytte hastigheten i porten.

 

forresten så har jeg en wd disk. + at jeg har vifte til den. og pcen er aldrig av. men det er sant at de lager litt lyd.

Lenke til kommentar
sikker på at hovedkortet stemmer med prosessoren? det står der at powersuplyen er til en amd. det stemer ikke. da må du kjøpe et anna kabitett med p4 strømforsyning eller et nytt s.f separat. du har heller ikke diskett stasjon, det bør du ha. du må også vite om du har kjøpt ram som passer, da snakker jeg om type og hastighet.

 

det er ikke bare å kjpe noen deler og sveise dem samen du må ha litt peiling.. det går også på hva du kommer til å bruke pcen til.. skal du spille så bør du kjøpe et hovedkort med en rask agp port, og gfx kort som kan utnytte hastigheten i porten.

 

forresten så har jeg en wd disk. + at jeg har vifte til den. og pcen er aldrig av. men det er sant at de lager litt lyd.

 

Det var utrolig mye tull i et innlegg... alt passer sammen og det vet thread-lageren godt. Han spør bare etter andres synspunkt på oppsettet han har valgt.

 

Oppsettet ser forøvrig bra ut, eneste jeg anbefaler er at du kanskje skulle se på Twinmos 3200 med Winbond, som skal være bedre egnet til overklokking.

Lenke til kommentar
sikker på at hovedkortet stemmer med prosessoren? det står der at powersuplyen er til en amd. det stemer ikke. da må du kjøpe et anna kabitett med p4 strømforsyning eller et nytt s.f separat. du har heller ikke diskett stasjon, det bør du ha. du må også vite om du har kjøpt ram som passer, da snakker jeg om type og hastighet.  

 

det er ikke bare å kjpe noen deler og sveise dem samen du må ha litt peiling.. det går også på hva du kommer til å bruke pcen til.. skal du spille så bør du kjøpe et hovedkort med en rask agp port, og gfx kort som kan utnytte hastigheten i porten.

 

forresten så har jeg en wd disk. + at jeg har vifte til den. og pcen er aldrig av. men det er sant at de lager litt lyd.

 

Det var utrolig mye tull i et innlegg... alt passer sammen og det vet thread-lageren godt. Han spør bare etter andres synspunkt på oppsettet han har valgt.

 

Oppsettet ser forøvrig bra ut, eneste jeg anbefaler er at du kanskje skulle se på Twinmos 3200 med Winbond, som skal være bedre egnet til overklokking.

 

OK. Hva med denne? : http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...ID=&GrpID=&s=sr ?

 

edit: tox2ik: har en diskettstasjon og skjerm fra før...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...