Gå til innhold

Søker squadvenner til BF3


Anbefalte innlegg

Hei! Er en pcspiller som søker noen squadmates til battlefield 3. Spiller alle klassene, men foretrekker helst medic. Lurte på om noen andre spillere hadde lyst å spille sammen med meg noen ganger hvor vi fokuserte på teamwork? Om du er interessert så add meg på skype (NiklasAbj), origin(mNiklas) eller på battlelog (mNiklas).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jess! Den skal jeg huske på. Blir nok mye bf3 gaming nå når jeg kommer meg hjem fra jobb i neste uke.

 

Er forholdsvis ny på pc da men x antall 1000 timer på bf2 i den tiden det var inn :)

 

Alternativt kan du joine et BF3 lag som fokuserer på teamplay og spiller kamper mot andre lag. En fin sosial måte og bli god på. Du kan sjekke oss på http://www.teamtroika.com/ å eventuelt legge inn en søknad! Vi søker etter aktive spillere så de fleste som møter våre standarer ønsker vi velkomne!

 

Intressant!

 

Har ikke spillt noe serlig bf3 på pc. Men spillte masse bf2. Hadde vert morro å bli med. Kan spille en god del når jeg er hjemme fra sjøen.

 

Jeg liker strategi å sammarbeid!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Blir gjerne med på dette, er det en patoon eller noe sånt for det hadde gjord alt lettere om det var. Selv er jeg ganske optatt med sammarbeid i Battlefield. Mic'en på headsettet mitt er ødelagt så må holde meg til den som allerede er på laptoppen min (spiller ikke på den, spiller på en stasjoner gamer). Battleloggen min er: ligntningboy12 (er en historie til navnet, trykka enter for å gå videre med ligninigboy123 men kom borti backspace også, noe som ødla det en del for meg :p )

Håpre noen tar kontakt, skal bort en uke nå men kommer på så firt jeg er tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...