Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr dette gutter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VIrker jo som han ble satt ut, det er vanskelig for oss å egentlig danne oss et bildet av hva som er ståa her. Hvor lang tid siden var det dere møttes, har det ikke vært noe som helst kontakt i tiden etter? Ikke engang sms eller melding?

 

Du kan jo ringe valpen og se om han er int. å møte deg igjen. Da bør du nok vite rimelig greit hvor du ligger i terrenget.

Lenke til kommentar

Luringen :)

 

Kanskje gutten er "thunderstruck", og at han anser deg som så vakker at han ikke har noen sjanse til å holde på noe så digg.

Men er det virkelig sånn at dere guttene kan bli mer avventende også, hvis dere er veldig interessert?

Trodde det var omvendt at dere ble mer pågående om dere var interessert :)

Lenke til kommentar

Godt mulig du liker at guttene er skikkelig pågående og på deg hele tiden, mens andre jenter fort går lei om det ikke er noen jakt for henne i det hele tatt. Sistnevnte har jeg møtt på og mistet flere ganger.

 

Thrill of the chase, som det så fint heter.

 

E: Evt. det Lolliken sier, ja. Jeg kan fort gå lei om jenta viser null interesse. Derfor venter man litt for å se om hun tar initiativ.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Vi har selvkontroll, så det er nok like mye opp til damen å ta kontakt og...

Men hvorfor vente?

 

For se om det ligger interesse hos damen, kanskje?

 

Du så jo hva som skjedde når han ikke svarte deg. Du fikk panikk og gikk inn på et forum for å spørre om hva det betød. Jenter liker ikke når gutter maser, så da venter de gjerne litt.

Lenke til kommentar

Godt mulig du liker at guttene er skikkelig pågående og på deg hele tiden, mens andre jenter fort går lei om det ikke er noen jakt for henne i det hele tatt. Sistnevnte har jeg møtt på og mistet flere ganger.

 

Thrill of the chase, som det så fint heter.

 

E: Evt. det Lolliken sier, ja. Jeg kan fort gå lei om jenta viser null interesse. Derfor venter man litt for å se om hun tar initiativ.

poenget er vel kanskje ikke at det skal være noen jakt, men poenget er vel at det jo faktisk blir mer spennende om man får leve litt i uvitenheten ;).

Altfår pågående gutter kan gjerne bli litt svett og fokuset blir lett på å skape pusterom istedet for å komme nær...

vel min smak, ikke sikkert alle er som det, visste bare ikke at guttene tok det med i betraktningene sine er alt.

Lenke til kommentar

VIrker jo som han ble satt ut, det er vanskelig for oss å egentlig danne oss et bildet av hva som er ståa her. Hvor lang tid siden var det dere møttes, har det ikke vært noe som helst kontakt i tiden etter? Ikke engang sms eller melding?

 

Du kan jo ringe valpen og se om han er int. å møte deg igjen. Da bør du nok vite rimelig greit hvor du ligger i terrenget.

det var bare gått 2 dager, men vi hadde mld litt på FB samme dagen vi møttes også, etter vi møttes.

Lenke til kommentar

Det som mest sannsynlig har skjedd er at han enten:

 

1. Er redd siden han føler du er ute av hans liga

2. Lyver til deg og bare sier koselige ting for å ikke såre deg

3. Er en "player" på nettdating og ønsker ikke videre møter - altså de som satser på et ligg første møtet og ikke gidder kontakte/møte folk igjen etter forekomsten eller mangelen på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...