tadcomp Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Elton John - Your Song Good Charlotte - Day That I Die Green Day - Time of your Life
the_ruthless Skrevet 4. september 2003 Skrevet 4. september 2003 Vakker låt = Feelgood låt. Fear Factory - Demanufacture er den låten i verden som betyr mest for meg, den kan rive meg ut av uendelig dårlig humør og jeg blir i ett med musikken. Jeg kan headbange, alle sorger og alt stress forsvinner. Vanskelig å begrense seg til en låt, gitt... Men den der er universal.
Petrvs Romanvs Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Tangerine Dreams - Rubycon Part I & II fra '75, definitivt trippemusikk.
Kowalski Skrevet 5. september 2003 Skrevet 5. september 2003 Steve Winwood/Blind Faith - Can't Find My Way Home ..og den ble bare enda bedre da jeg fikk muligheten til å høre Øystein Greni fremføre denne akustisk i studio for en god stund siden. Helt magisk øyeblikk jeg aldri glemmer. Ellers kan jeg holde på i det uendelige med å nevne låter jeg har et forhold til, men denne skiller seg litt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå