Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Muntlig eksamen - VG3


Anbefalte innlegg

Lager en generell tråd vedrørende muntlig eksamen i tredjeklasse på videregående skole, hvor man kan poste alt fra hva man er kommet opp i, dato for trekking og selve eksamen, samt hjelp osv.

 

Får vite hva vi kommer opp i 14. eller 15. og har eksamen den 18. eller 19. Rart at det er såpass sent i grunnen, hadde gjort meg lite å bli ferdig med skolen først som sist. Nuvel, den egentlige grunnen til at jeg laga denne tråden, var for å spørre om noen har peiling på sjansen for å komme opp i samme fag til skriftlig og muntlig? Hører at sjansen er liten, men har dere hørt om noen som har blitt trukket opp slik?

 

Jauda, kjør tråd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjansen er veldig liten, ja (etter hva jeg også har hørt). Jeg kom ikke opp i muntlig i noen av de fagene jeg hadde skriftlig i. Det står det på udir.no (når du søker på hvert fag) at man kan komme opp i enten skriftlig eller muntlig i faget.

Endret av 24erBest
Lenke til kommentar

Sjansen er veldig liten, ja (etter hva jeg også har hørt). Jeg kom ikke opp i muntlig i noen av de fagene jeg hadde skriftlig i. Det står det på udir.no (når du søker på hvert fag) at man kan komme opp i enten skriftlig eller muntlig i faget.

Håper du har rett. Jeg er deltidselev så jeg tenker at jeg kommer opp i alt som er mulig... men satser på at jeg slipper :)

Lenke til kommentar

Sjansen er veldig liten, ja (etter hva jeg også har hørt). Jeg kom ikke opp i muntlig i noen av de fagene jeg hadde skriftlig i. Det står det på udir.no (når du søker på hvert fag) at man kan komme opp i enten skriftlig eller muntlig i faget.

Håper du har rett. Jeg er deltidselev så jeg tenker at jeg kommer opp i alt som er mulig... men satser på at jeg slipper :)

 

Nå er ikke jeg 100% sikker, og jeg vet ikke hvordan ddr fungerer med deltidselev.

Lenke til kommentar

Sjansen er veldig liten, ja (etter hva jeg også har hørt). Jeg kom ikke opp i muntlig i noen av de fagene jeg hadde skriftlig i. Det står det på udir.no (når du søker på hvert fag) at man kan komme opp i enten skriftlig eller muntlig i faget.

Håper du har rett. Jeg er deltidselev så jeg tenker at jeg kommer opp i alt som er mulig... men satser på at jeg slipper :)

 

Nå er ikke jeg 100% sikker, og jeg vet ikke hvordan ddr fungerer med deltidselev.

 

Det første læreren sa da jeg begynte var "du må huske at du har de samme rettighetene og pliktene som resten". Så når hun sier det burde det kanskje innebære at når det er et 2. klassefag, at jeg bare kommer opp i en eksamen.. Men jeg vet ikke.. får vel bare vente å se:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...