Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for tilbakemelding!

 

Jeg føler at jeg må det. Tipper på at i dag er det vanskelig å få folk inn på helt nystartet forum med mindre man har mulighet til å logge på med eksisterende kontoer (gmail, fb etc). Å ha et åpent forum er naturligvis ikke aktuelt grunnet spam.

 

Jeg sliter litt med å finne noe som helt på nettsiden du linker til - ser en del poster hvor det snakkes om social mods/plugins, men finner ikke noen dl link til noe av det jeg har funnet.

Sannsyneligvis er det jeg som er elendig til å navigere.

 

Dersom det er noen som kan linke til 1 +++ plugin download (med installasjonsbeskrivelse) mottas dette med STOR takk!

Lenke til kommentar

Jeg er uenig med deg. Man må ikke ha det. Jeg hadde nok foretrukket å ikke logge meg inn med Facebook-kontoen på Diskusjon.no f.eks., og jeg vet at mange andre heller ikke ville ha gjort det. Ikke alle er interessert i å knytte hvert eneste lille fingerbevegelse de gjør opp mot sin personlige Facebook-konto. Det som gir brukere lyst til å registrere seg, er ikke at de ser et "connect with facebook"-ikon, men innholdet på forumet.

 

Jeg postet til phpBB sitt offisielle mods-arkiv. Du kan også sjekke her om du er interessert i ustabile og uvaliderte mods på utviklerstadiet: http://www.phpbb.com...rch/?q=facebook

Endret av MikkelRev
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...