Gå til innhold

Den klassiske *nix geeks utseende :>


Anbefalte innlegg

Hehe, jeg har ingen fasitt. Men de ser ganske så kule ut 8) Selv så ser jeg ikke slik ut, men jeg klippa håret idag og nå ser jeg ikke like linux-geek ut som jeg gjorde før..

 

Synes jeg..

 

Her er før/etter (tar de som vanlige bilder siden de er 20kb tilsammen):

klipp3.jpg

Føør..

klipp4.jpg

Etter.

 

Jeg bryr meg egentlig fint lite om håret, men folk har klaga på det så måtte ta det :p Ser jeg skumlere ut? - Skal til Oxford nå, uten noe særlig linux-geeking :( Så jeg må forberede meg på et mer normalt liv :o

 

(litt sånn off-forum-topic, men vi har jo egentlig alt inne i vårt lille samfunn her, så denne går under "løst og fast" ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:lol: skulle bare raket av alt, spart masse på shampo utgifter :D

Du så litt "skater" ut før men nå ser du ut som en hmmmm...Jo hehe en som er på jakt etter dame :p slick sjekker hehehe

Hehe :D Før jeg hadde alt det håret der så var jeg skallet ;) Barberte meg på hodet..

 

Noen andre *nix-folk som har bilder av seg? ;)

Lenke til kommentar

Jeg hadde en god del skjegg før ;) Men det var tatt før jeg tok dette bildet :] (tok bildet 10min før jeg klippet håret, "etter"bildet tok jeg vel en 2-3 timer etter det var ferdig (satt meg nemlig ned på maskina :p))

 

Egil.B: er ikke sikker på om jeg har bilde av deg med no' særlig skjegg, men kan slenge opp det jeg har. Får gjøre det når jeg gidder :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...