Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

No Use for a Name kan ikke sammenlignes med poppunkband som Green Day og Blink 182. Ok, kanskje de to siste albumene, men før det var de et "hardere" band enn nevnte Green Day og Blink 182. Var derfor jeg ikke nevnte de. Hører forskjellen her.

 

Helt enig, fisket egentlig bare etter om nicket ditt refererte til nevnte band. Og det gjorde det. Vil fortsatt anbefale No Use For a Name, nevnes alt for sjeldent.

 

Andre band:

The Swellers

The Sandwiches

Mixtapes

The Matches

The Dopamines

Teenage Bottlerocket

Lenke til kommentar

No Use for a Name kan ikke sammenlignes med poppunkband som Green Day og Blink 182. Ok, kanskje de to siste albumene, men før det var de et "hardere" band enn nevnte Green Day og Blink 182. Var derfor jeg ikke nevnte de. Hører forskjellen her.

 

Helt enig, fisket egentlig bare etter om nicket ditt refererte til nevnte band. Og det gjorde det. Vil fortsatt anbefale No Use For a Name, nevnes alt for sjeldent.

 

Andre band:

The Swellers

The Sandwiches

Mixtapes

The Matches

The Dopamines

Teenage Bottlerocket

 

Hehe. NUFAN er et av mine favorittband. Men må si jeg synes de to siste albumene har vært elendige. De er i ferd med å gå en vei jeg ikke liker. Samme med Millencolin også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

syns at bandet som sum 41 og blink 182 og resten av kidsa vil være like bra som bør nevnes, hvis du er på utkikk etter noe i samme gate....du har sikkert(les bør ha) hørt de før da men....NoFx anyone?? ps. hopp til 00:42

http://www.youtube.com/watch?v=lYS_OWxgosY

 

eller bad religion anyone?....

http://www.youtube.com/watch?v=z4Y8MLeBHOA

 

oi oi glemte rancid gitt...

http://www.youtube.com/watch?v=y2S4hcAN8wE

 

 

Forøverig så er punk død og har vært det noen tiår, men punk rocken lever så vidt videre men er redd den også kommer til å svinne hen i forglemmelsen snart. new wave band som feks greenday,nofx,rancid og bad religion begynner å bli gamle og new new wave banda som kommer etter de som sum 41 og blink har bare ikke det som skal til for å holde genren i nogen lunde live imho.

Anarki er bare en latterlig ideologi som har vært fremma gang etter gang gjennom historien og sist på 70 tallet som en noe forskrudd populær kultur i punken. Anarki er noe som ser veldig fint ut men som i praksis ville vært helt umulig å gjennomføre pga at folk er forskjellige. Var jo veldig gøy på 70 tallet med anarki og kaos men...men det var jo bare teit. like teit som hippienes peace and love.

Endret av Nerdrage
  • Liker 2
Lenke til kommentar

syns at bandet som sum 41 og blink 182 og resten av kidsa vil være like bra som bør nevnes, hvis du er på utkikk etter noe i samme gate....du har sikkert(les bør ha) hørt de før da men....NoFx anyone?? ps. hopp til 00:42

Forøverig så er punk død og har vært det noen tiår, men punk rocken lever så vidt videre men er redd den også kommer til å svinne hen i forglemmelsen snart. new wave band som feks greenday,nofx,rancid og bad religion begynner å bli gamle og new new wave banda som kommer etter de som sum 41 og blink har bare ikke det som skal til for å holde genren i nogen lunde live imho.

 

Finnes mange gode unge punkband som spiller i dag. Jeg er ikke redd for punkens fremtid. Kommer stadig nye band, og det vil det fortsette med. Men Green Day, Sum 41 og Blink 182 traff en nerve i andre halvdel av 90-tallet og starten av 2000-tallet som gjorde at deres popularitet vanskelig kan oppnås igjen.

 

 

Glemte et tips i min forrige post. Et av de siste årenes beste poppunk band som tar overnevnte bands type punk på alvorlig og gjør det veldig bra er Junior Battles. Sjekk dem ut. Please.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...