Fruitdealer Skrevet 27. mai 2012 Skrevet 27. mai 2012 Hei jeg skal at teoriprøven muntlig og jeg lurte på hva er fordelen egentlige, noen andre som har tatt den muntlig?
snillekim Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Fordelen er jo at du slipper å lese spørsmålene og svaralternativene. Det kan være en fordel for personer som har lese/skrive-vansker, og ikke kan lese/skrive. Ulempen kan jo være tolkningsproblemer, mer stressende og slikt. Men jeg har ingen erfaring med muntlig teoriprøve.
Fruitdealer Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Skrevet 28. mai 2012 Fordelen er jo at du slipper å lese spørsmålene og svaralternativene. Det kan være en fordel for personer som har lese/skrive-vansker, og ikke kan lese/skrive. Ulempen kan jo være tolkningsproblemer, mer stressende og slikt. Men jeg har ingen erfaring med muntlig teoriprøve. ja jeg tenkte på det sammen, men vil se om noen her har tatt den muntlig så kanskje de kan fortelle mer om hvordan det er =) OG må vite om det koster mer =/
cfg Skrevet 29. mai 2012 Skrevet 29. mai 2012 Det jeg har hørt av venner som 'måtte' ta den muntlig, så sa de at den var mye lettere muntlig enn skriftlig. Kostet det samme også.
Fruitdealer Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Skrevet 6. juni 2012 (endret) Gjorde teoriprøven i dag og fikk 3 feil, det jeg gjorde var å lese boka 2 ganger og skrive ned det som var VIKTIG, og gjorde Teoritentamen.no flere ganger =) PS jeg gjorde det skriftlig Endret 6. juni 2012 av Fruitdealer
del_diablo Skrevet 6. juni 2012 Skrevet 6. juni 2012 Gjorde teoriprøven i dag og fikk 3 feil, det jeg gjorde var å lese boka 2 ganger og skrive ned det som var VIKTIG, og gjorde Teoritentamen.no flere ganger =) PS jeg gjorde det skriftlig DØ. Dette er ikke topic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå