Gå til innhold

BK: Grågås


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig uttrykk på han der, stolt og litt skøyeraktig. Jeg har blitt overrasket over hvor flott Knadagåså er, den har jo bare vært utskjelt. Griser til strendene så unger ikke kan bade og leke i vannkanten. Men med store barn blir en åpent for nytt. Visste faktisk ikke hvor fin han var. Grågåsa har vel vært bedre likt, som en naturlig del av vår natur :) Med den bakgrunn synes jeg du har fått en flott dybde i bildet som fremhever grågåsa enda mer :)

 

Lenke til kommentar

Tusen takk Jentungen 1 :)

Synes skriveleifen din var litt artig..ha.ha..Knadagåsa..kom å kna da, din gås ! kanskje vi burdte døpe den om til det, så blir den kanskje ikke så fremmed for oss ?

Ja vi gjør det! Vet ikke helt hva som skjer her.... skriver vel fortere enn maskin kan ta imot... hehe :)
Lenke til kommentar

Morsomt når de ser hver sin vei! :)

Beklager, formulerte meg nok litt dumt, vet jo hvor stort hjerte du har for fugler.

Noen mødre er utrolig opptatt av å beskytte barna sine, og jeg har dessverre vært en av dem..

Har ikke vært åpen for dette før,.... Det er en del Kanadagjess ved Lågen og overalt. Har fått oppleve hvor flotte de er. Ser jo ut som store ender - og det finnes flere slag av dem.

Så må jeg jo si at bilder + historier du kommer med øker interessen - er jo bli glad i dem jeg og ;-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...