Gå til innhold

Gode nett tjenester for å "hoste" nettside?


Anbefalte innlegg

Jeg har da drevet med å lage nettsider en god stund og prøvd en del utenlandske nett tjenester.

 

Jeg bruker uCoz nå og har betalt for eget domene og fri for advertising, men syntes designmessig at ucoz sitt community lager relativt dårlige CSS templates o.s.v. så jeg søker etter en nett tjeneste som jeg kan betale får og laste opp egne sheets o.s.v. Altså en tjeneste som støtter alt av css sheets og ikke behøver og bli porta eller noe slikt.

 

Spørsmålet mitt er om noen av dere vet om noe "bra" noe som er der ute og bruke?

 

Vil bruke nettsiden til Indie teamet vårt, der det relaterer, spill, nyheter, forum, enkle sider med tekst og bilder.

 

:)

Endret av 0crysis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

å benytte seg av en website builder vil jeg ikke si er å lage nettsider.

Lager en nettsider så innebærer det faktisk att en faktisk jobber med å lage f.eks innlogging og brukersystem /evnt finner ett på nett og tilpasser dette til å passe dine egne behov.

uCoz ser ut som en sandkasse. Form det som du vil uten å vite hvordan det egentlig fungerer.

 

Sett deg litt inn i ASP.Net (C# eller Vb.Net) eller PHP (les og velg det du syns ser mest komfortabelt ut)

 

Lær deg HTML, CSS og ett av ovennente server språk samt Sql/MySql. Tviler på att noen som helst av typen piczo, ucoz vil tillate full tilgang til template redigering. Ser att uCoz kan gi tilgang til template builder hva nå enn det innebærer. Men krever isåfall att du kan php og klarer å benytte deg av deres API.

 

Mvh

Birger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...