Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Gode og rimelige kjøreskoler i tr.heim (MC)


Anbefalte innlegg

Ja, da håper jeg at jeg rekker og kjøre opp til MC i år, og siden min favoritt kjøreskole har sluttet med MC opplæring må jeg finne noe annet. Finner mange som har pakkepris på oppkjøring til bil, men ingen som har det på MC lappen. Så vet dere av noen? Evt hvem er rimeligst og brukbar? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenk sånn at det obligatoriske må du ha.

Denne prisen er fast, så kommer 1-2 kjøretimer som du uansett må ha for å karlegge nivå.

Dette er minimum selv for verdens beste.

 

Det som drar prisen opp er hvor mange kjøretimer du må ha før oppkjøring. I en høysesong vil neppe læreren dra dette ut for å melke deg for penger når det er så mange i kø de kan tjene mer på med tanke på det obligatoriske.

Jeg hadde A1 da jeg tok A så jeg måtte bare ha en kjøretime og det obligatoriske og i 2002 kostet dette 10.000kr.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1034629

Ser at noen skriver Anbefaler Nidaros Trafikkskole som ligger ved Leütenhaven. Prisen er helt ok, og kjørelærerene er veldig dyktige.

De har eget tavlerom for teori og de har mc også. Ser studenter stå i kø for å kjøpe timer der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar. Ja, jeg har prøvd og regne på det obligatoriske og det blir rundt 20000. Synes det er drøyt og håper kanskje noen har en litt mindre pris på en pakke løsning ;) Vet en i oslo som har pakke pris på 14500. Men det er sikkert litt andre priser der.

 

Da er jeg påmeldt mc kurs som begynner i juni, og pris på det obligatoriske inkl avgifter kommer på ca 16000, men de fleste trenger noen kjøretimer utenom. :D

Endret av trpolar
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kjørte opp i fjor på trondheim trafikkskole. Jeg er fornøyd, forutenom at det var ferieavvikling og jeg hadde 3 forskjellige lærere i min læreperiode. Jeg hadde totalt 25000 i utgifter på MC-lappen, hvorav 1500 var parkeringsbøter (ja....). Jeg hadde 8 dobbeltimer totalt á 1650/stk.

 

Mener å huske jeg valgte skolen med lavest obligatoriske priser og litt over gjennomsnittet timespris. Det kan også nevnes at jeg aldri hadde sittet på et tohjult kjøretøy før jeg kjørte opp, og at je bare brukte halvparten så mange timer som gjennomsnittseleven på tung mc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...