Arcaidle Skrevet 23. mai 2012 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Hei, jeg kjøpte et Gaming headset til Xbox ( Turtle Beach Delta) på Gamestop Sverige; på starten av Mai, begynte headsetet å få sprekke lyder og "Sounddrops" etc. jeg kom i kontakt med både Turtle Beach og supplieren til Norden av Turtle Beach. Og fikk noen kommandoer jeg kunne gjøre for å forsøke å reparere det selv. Jeg var allerede misfornøyd med trådløs teknologien og den dårlige lydoverføringen, men jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre siden headsetet da var kjøpt i Sverige. Har jeg noen mulighet for å få refundert produktet? Produktet var kjøpt i starten av påskeferien. Takk på forhånd Dan Le Endret 23. mai 2012 av Arcaidle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå