Gå til innhold

Modding av Xaser III

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har kanskje ikke så mye med modding å gjøre, men allikevel, du må for Guds skyld IKKE kjøpe det kabinettet! Hvem har lyst til å drasse på at 18 kg's kabinett på et LAN? :p

Skrevet

Tror ikke det er så mye å gjøre med de kabinettene.

Of topic:

har en kompis som har det kabinettet. Det er SVINTUNGT!!! Særlig døra og fronten. Massivt metall! Og det blir sykt mye rot i kablene til alle viftene.

Skrevet
Dette har kanskje ikke så mye med modding å gjøre, men allikevel, du må for Guds skyld IKKE kjøpe det kabinettet! Hvem har lyst til å drasse på at 18 kg's kabinett på et LAN? :p

Kan hende at jeg forbinder det med en annen Tt-kasse men fantes ikke denne i aliminium?

Skrevet

Men forsatt er den fronten svintung i forhold til resten av kabinettet.

Når ein skal på lan er det vel like godt å ta av den døra ( 3-4 kg) lettare.

mvh

JanEirik

Som har Xaser 3 alu versjon.

Skrevet

Eller man kan trene litt styrke å bære det.... Eller få en kompis til å hjelpe. Trenger ikke alltid å finne den vanskeligste metoden.

Skrevet
Ikke snakk om tungt jeg hadde med meg skjermen min en 24 tommer widescreen på 41 kg og vapochillen min på oslolan, det var tung det.  :D

minner meg på at jeg har bilder av en fyr som sykler hjem fra lan hos meg med en 20kilos 19" crt i en sekk på ryggen, og kabinettet i handa... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...