Gå til innhold

Kritikk på mitt siste prosjekt


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har de siste mnd holdt på med ett system hvor jeg kan registrere syklingen min. Prinsippet er veldig enkelt. Alt jeg trenger er å kunne registrere tid og lengde.

 

Tenkt på å lage dette en stund. Ikke bare for å ha ett sted å registrere, men for å ha ett prosjekt så jeg kan videreutvikle meg seg innen webutvikling.

 

Etter litt prat mellom kamerater så valgte jeg å legge inn muligheten for å registere flere typer aktiviteter.

 

Så langt har jeg satt opp registreringsskjema for nye brukere, login, mulighet til å registere aktivitet, profil sider og en midlertidig liste over alle registrerte brukere.

 

Har også valgt å ha ett poengsystem. Det fungerer veldig enkelt. Det finnes tre forskjellige intensitetsnivåer man kan velge. Når du registrerer tid så ganges dette opp med intensiteten. Planen var å legge med muligheten for konkurranser innenfor grupper man kan opprette.

 

Siden finner du på http://www.alogg.no

 

Har laget en demo bruker som du kan logge inn med.

 

Brukernavn : [email protected]

Passord: demo123

 

Design har aldri vært min sterkeste side. Jeg har en tendens for å gå for veldig enkle design.

 

Tar imot all kritikk med åpne armer. Hva kan gjøres bedre, hva er bra osv.

 

Ha en fortsatt god dag.

Endret av Zt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God ide.

 

Meningen med intensiteten til å begynne med var på en måte å dekke alle aktivitetene. Terreng fungerer dårlig på styrketrening osv. Jeg var inne på tanken med å lage ett eget skjema til hver aktivitet med egne datafelter. Kan se ut som at det er beste måten å gjøre det på egentlig. Det er definitivt ett område jeg må tenke mere på hvordan jeg vil gjøre ting.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Mye har skjedd siden jeg lanserte siden. Har gått bort fra designet jeg hadde i starten. Var ikke helt fornøyd.

Har brukt twitter bootstrap for å sette opp siden nå da det gir meg mer tid til å utvikle funksjoner. Planen er fortsatt å ha eget design selvfølgelig.

 

Noen som har noen tips om hva jeg kan forbedre? Kjekke funksjoner?

Tar imot all kritikk med åpne armer.

 

Demo bruker finnes i første post.

 

Ha en fortsatt god dag!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...