Torhild Jansen Skrevet 19. mai 2012 Skrevet 19. mai 2012 Nydelig blomst, god komp. og flotte farger. Ser ingen ting å rette på. 1
Laila - Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Helt nydelig! Utrolig fin blomst å ta bilde av, med blandingen av det helt rene, og de buskete bladene. Synes jo den har vært fin før, men nå kommer jeg til å se ekstra godt på den når jeg ser den ute i naturen Om jeg ikke tar feil av blomsten så mener jeg den er rosa her i området, men sånt har vel med jordsmonn og gjøre ? Endret 20. mai 2012 av Jentungen 1
Astrid E. Saltveit Skrevet 20. mai 2012 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Nydelig bilde, med fine farger. Vanligvis liker jeg at fokuset er inne i blomsten og jeg savner nok det litt her. Samtidig er det helt nydelig med den fine skarpheten på de små, hårete bladene rundt kronbladene. For å få noe mer i både pose og sekk hadde kanskje litt større dybdeskarphet gjort seg i dette tilfellet, f.eks. ved å øke ISOen og få mindre blender - uansett er det et vakkert bilde Endret 20. mai 2012 av Astrid E. Saltveit
Anbefalte innlegg