ekspresstoget Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 Hei, hadde litt problemer med å finne korrekt forum for å poste dette, men prøver her. Jeg har profil på Facebook med bilde, men av ulike årsaker kunne det være interessant å vite hvordan man kan gjøre seg ikke søkbar på Facebook, eller evt. om det i det hele tatt er mulig. Jeg har sjekket ut alt av personinstillings-muligheter, men finner ingen redigeringsmuligheter for å reservere seg mot søk på navnet ditt i søkefeltet. Og er det forresten mulig å skjule sitt profilbilde for offentligheten? Det jeg kunne ønske meg var at profilen/navnet/profilbidle ikke var søkbart, men kun synlig hos de som allerede er venner (evt. venners venner og slikt). Håper på hjelp fra dataeksperter her inne! :-)
fenele Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 Privacy settings > "How You Connect" > -Who can look up your timeline by name? -Who can look you up using the email address or phone number you provided? -Who can send you friend requests? -Who can send you Facebook messages? Sett alle til "Friends"
Notelitten Skrevet 16. mai 2012 Skrevet 16. mai 2012 Endre navn til "محمد بن سعيد بن عبد العزيز الفلسطيني"? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå