Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

USB 3.0 kortleser fungerer ikke lenger


Anbefalte innlegg

Jeg har en nesten ny SanDisk ImageMate USB 3.0 kortleser som ikke fungerer skikkelig. Jeg glemte meg her om dagen og dro ut et minnekort uten å "avinnstallere" det først og da var helvete i gang. Så det er kommunikasjonen med Windows som er problemet og ikke selve kortleseren.

 

Når jeg nå har den koplet til, hører jeg lyden av til/frakopling hele tiden med noen sekunders mellomrom. Jeg får opp 4 forskjellige eksterne harddisker (som er antall kortplasser i leseren) i Min Datamaskin, men alle disse er lysegrå, så jeg kan ikke klikke på de eller gjøre noe som helst.

 

Har prøvd å fjerne hele leseren fra Enhetsbehandling og legge den til igjen, samt prøve flere andre porter, men får den ikke til å fungere.

 

Er det noen som vet om USB-porgramvare som kan fikse slike feil eller har andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en nesten ny SanDisk ImageMate USB 3.0 kortleser som ikke fungerer skikkelig. Jeg glemte meg her om dagen og dro ut et minnekort uten å "avinnstallere" det først og da var helvete i gang. Så det er kommunikasjonen med Windows som er problemet og ikke selve kortleseren.

 

Når jeg nå har den koplet til, hører jeg lyden av til/frakopling hele tiden med noen sekunders mellomrom. Jeg får opp 4 forskjellige eksterne harddisker (som er antall kortplasser i leseren) i Min Datamaskin, men alle disse er lysegrå, så jeg kan ikke klikke på de eller gjøre noe som helst.

 

Har prøvd å fjerne hele leseren fra Enhetsbehandling og legge den til igjen, samt prøve flere andre porter, men får den ikke til å fungere.

 

Er det noen som vet om USB-porgramvare som kan fikse slike feil eller har andre forslag?

 

det er en reklamasjonssak, lever den tilbake der du kjøpte den. Hvis du får problemer pga at du ikke "løser ut" enhet på PC er du en av få. For sjansen er noe sånn som 1 til 1 million for at noe galt skal skje. Dette er ikke din feil. Kontakt kjøpested.

 

edit: hvorfor er det windows kommunikasjonsproblem? En USB enhet skal bare fungere av seg selv. Gjør den ikke det er det sjelden windows som er problemet.

Endret av Antonsenlarsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...