Gå til innhold

BK: Løe-for-fall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette traff meg midt i hjerte ...noe veldig hyggelig nostalgiskt over dette ,får meg til huske tider m hytte i trærne osv masse gode minner..likte bilde veldig godt 5 fra meg,ønsker deg en fin søndag

Skrevet

dette traff meg midt i hjerte ...noe veldig hyggelig nostalgiskt over dette ,får meg til huske tider m hytte i trærne osv masse gode minner..likte bilde veldig godt 5 fra meg,ønsker deg en fin søndag

God søndag til deg med,kan huske vi hadde hytter i trerne omkring løa som små,om det ikke alltid var så mange planker som skulle til før vi kalte det hytta vår.

Skrevet

Det ser ut som et luftig verksted ;)

Fin dokumentasjon av en ugrei situasjon.

Synd du fikk kuttet toppen av mønet, og jeg tror jeg ville kuttet litt i høyre side for å fjerne den presenningen.

Skrevet

Stilig,og legger merke til detaljer som ei dørmatte foran den store inngangen;)...godt å ha så en ikke detter imellom når en skal inn i løa;) ;)..hehe;)

Takk for tilbakemelding,liker godt din sans og utrykk for humor!!samt gode råd til andre så ikke misforstå,men leser gjerne dine tilbakemeldinger på andres bilder og koser meg. :roll::D

Skrevet

Det ser ut som et luftig verksted ;)

Fin dokumentasjon av en ugrei situasjon.

Synd du fikk kuttet toppen av mønet, og jeg tror jeg ville kuttet litt i høyre side for å fjerne den presenningen.

Takk for tilbakemelding,synd du ikke fikk lagt ut selv.,enig i topp og kunne ryddet litt før bilde ble tatt,lærer etterhvert. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...