Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Anngående Blodprøver/ kjønnsykdommer


StinaStina

Anbefalte innlegg

Jeg har testet meg for alle kjønnsykdommer pga kontakt med menn som ser ut til å bare være ute etter den ene tingen... Har blitt lurt en rekke ganger.

Jeg testet meg for to dager siden, og spurte i dag om helsesøsteren hadde fått noen svar på testene. Hun sa at alle prøvene var fine. Går det så fort å få svar på slike tester?

Noen som vet litt om det? og hvor sikre er de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra personlig erfaring, tar det som regel ca. en uke å få svar på f.eks klamydiatester. Om de testa mange forskjellige ting fra samme urinprøve, vil jeg gjette på at det tar enda lenger tid enn det igjen. Kan være du har vært heldig og at de har hatt lite å gjøre, da.

Lenke til kommentar

Kondom er vel ikke akkurat sikkert. Det er et prevensjonsmiddel. Det er ikke et grønt lys til risikoaktivitet, selv om den hjernevasking omkring effektiviteten til kondombruk kanskje virker på den måten.

 

Kondom er nå tross alt det eneste prevansjonsmiddelet som kan beskytte mot kjønnssykdommer ;)

Lenke til kommentar

Det kan du si, men det er

Kondom er vel ikke akkurat sikkert. Det er et prevensjonsmiddel. Det er ikke et grønt lys til risikoaktivitet, selv om den hjernevasking omkring effektiviteten til kondombruk kanskje virker på den måten.

 

Kondom er nå tross alt det eneste prevansjonsmiddelet som kan beskytte mot kjønnssykdommer ;)

 

Det er mulig, men mange har en falsk forestilling om at det er sikkert, noe det ikke er. I den tid vi lever i tror jeg mye risikoaktivitet ikke hadde foregått om det ikke hadde vært den hjernevaskingen som skjer omkring det med kondom.

Endret av festen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...