Gå til innhold

Selge hovedkort og prosessor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja så må du vurdere den summen opp mot evt ny hardware på markedet siden nye modeller med lavere nm og effektforbruk + høyere ytelse ofte er billigere eller har samme pris, eller at produsenten har senket prisene på de aktuelle modellene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Stemmer det, jeg glemte bort den prosessoren i farta, men selv med den synes jeg 1700,- er i overkant.

 

1500,-. høres mer rimelig ut, men med Sandy og Ivy på markedet tror jeg det kan bli vanskelig å selge en FX.

 

1. En gråsone vil jeg kalle det, det er uansett opp til andre enn oss å avgjøre.

 

 

-Deluze

Lenke til kommentar

Stemmer det, jeg glemte bort den prosessoren i farta, men selv med den synes jeg 1700,- er i overkant.

 

1500,-. høres mer rimelig ut, men med Sandy og Ivy på markedet tror jeg det kan bli vanskelig å selge en FX.

 

1. En gråsone vil jeg kalle det, det er uansett opp til andre enn oss å avgjøre.

 

 

-Deluze

 

Liker måten du gir han et regnestykke for å finne prisen og nærmest angriper han etter at han legger det ut for salg til den prisen :p

 

1500 kr for hovedkort og prosessor er ikke så ille det, men et mer realistisk regnestykke er 50% av det varen koster idag og 30% for hvert år

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Hehe, jo du er inne på noe der. Mye jobb og en dårlig dag førte nok til kortsiktig tenking/lesing og bjeffing på feil person. Så jeg får vel være person nok til å innrømme den tabben. @TS: Det havnet nok mer vel mye bak den nest siste posten min, beklager for det.

 

 

Hvordan vil det egentlig være å selge en FX i dag? De er jo (for de aller fleste) et dårlig valg i forhold til Sandy/Ivy. Det vil vel måtte påvirke prisen noe?

 

-Deluze

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...