sindre8 Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 Hallo , da har jeg akuratt hatt konfirmasjon og jeg har funnet ut jeg skal kjøpe meg en gamer pc ! PC-en skal brukes for det meste til spill som : MW3 , BF3 , CS , Diablo 3 osv , men det må nevnes at jeg redigerer veldig mye med tunge programmer som Sony Vegas , After effects , Cinema 4D , derfor valgte jeg 16gb ram og i7. Jeg har egentlig et budsjett på 14.000, men jeg kan strekke meg til 16.000kr. Jeg har prøvd å satt opp et oppsett, er det noe jeg burde bytte ut? og btw, passer alle delene sammen, som feks. kjøleren passer i kabinettet osv? På forhånd, takk!
Olestokk Skrevet 7. mai 2012 Skrevet 7. mai 2012 Ser ikke noe galt i dette, er egentlig bare å kjøre på Husk OS!
sindre8 Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Skrevet 7. mai 2012 Ser ikke noe galt i dette, er egentlig bare å kjøre på Husk OS! Daså! takker for svar , da bestiller jeg ikveld !
sindre8 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Skrevet 8. mai 2012 Kanskje litt for sent nå men.. Noen som vet om cpu - vifta passer i kabinettet? den virker enorm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå