Gå til innhold

BK: Trollfjord på vei inn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte v2 best.. Var vel sånn ca. dessert tid dette?

Takker 40D! :thumbup:

Stemmer det med desserten, og siden middagen ble formidlet i går, så passer det vel med desserten idag... :dribble: (kan sees og "nytes" i forumtråden).....

Og hva desserten het, ja det var et komplisert navn, men noe med chocolateice, jordbær, gele og aprikossaus!

Smakte alledeles fortreffelig (og med utsøkt kaffe og likør dertil)..... :fun:

post-251380-0-72193900-1336418700_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Likte v2 best.. Var vel sånn ca. dessert tid dette?

Takker 40D! :thumbup:

Stemmer det med desserten, og siden middagen ble formidlet i går, så passer det vel med desserten idag... :dribble: (kan sees og "nytes" i forumtråden).....

Og hva desserten het, ja det var et komplisert navn, men noe med chocolateice, jordbær, gele og aprikossaus!

Smakte alledeles fortreffelig (og med utsøkt kaffe og likør dertil)..... :fun:

 

Ja.. sikle.

Lenke til kommentar

:dribble: HALLÅ

 

Jeg henger meg på de andre her - liker best versjon 2, meeeen

 

Jeg ville hatt båten en liten tanke lysere - synes liksom den blir litt borte i og med at det er såpass mye himmel her.

 

Komposisjonsmessig er dette jo ikke helt bra. Det er nesten like mye luft foran som bak båten - den blir altfor midtstilt. Her ville jeg hatt mye mere vann og luft foran båten enn bak. Da hadde det blitt mye mere behagelig å se på.

 

Ellers meget bra.

 

RAK-foto :)

Lenke til kommentar

:dribble: HALLÅ

 

Jeg henger meg på de andre her - liker best versjon 2, meeeen

 

Jeg ville hatt båten en liten tanke lysere - synes liksom den blir litt borte i og med at det er såpass mye himmel her.

 

Komposisjonsmessig er dette jo ikke helt bra. Det er nesten like mye luft foran som bak båten - den blir altfor midtstilt. Her ville jeg hatt mye mere vann og luft foran båten enn bak. Da hadde det blitt mye mere behagelig å se på.

 

Ellers meget bra.

 

RAK-foto :)

Takker RAK!

Flott at du kommer med en såpass utfyllende kommentar - gir en del å tenke på det ja.... :hmm::yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...