Gå til innhold

BK: Sea and food!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet er kjempebra det Svein, men ble som andre her heller sulten :wee: ; (Og middagen var selvfølgelig lokal laks marinert i akevitt og honning, lagt på en seng av brocolli,asparges,nepe og gulrot... , med husets hvitvin å drikke... )

Jeg tror jeg går og ser hva kjøleskapet har å tilby ! :) ha en fin søndagskveld .

Lenke til kommentar

Bildet er kjempebra det Svein, men ble som andre her heller sulten :wee: ; (Og middagen var selvfølgelig lokal laks marinert i akevitt og honning, lagt på en seng av brocolli,asparges,nepe og gulrot... , med husets hvitvin å drikke... )

Jeg tror jeg går og ser hva kjøleskapet har å tilby ! :) ha en fin søndagskveld .

Takker Terje! :)

Ble en fin søndagskveld ja....(med seier til MFK over AAfk bl.a.).... Håper du fant noe lekkert i kjøleskapet da! :thumbup:

 

PS!

La ut et bilde av middagen i V2.... :dribble: (måtte til med en Cæsar-salat i tillegg siden porsjonene er heller små......) :blush:

Lenke til kommentar

Steikovnen står på.. Det blir stekt torsk... slafs!

Bon apetit! :dribble:

 

Ser du har lagt middagen fram til skue. Hahh Min porsjon var nok noe større.

Med tanke på utsikten du nyter til smaksopplevelsen, bytter jeg gjerne, men den "fisken" er nok spist.

Neste gang jeg skal til Molde, om noen gang. Skal jeg ikke glemme å prøve det. Har vært der 4 ganger før. Venner på Aukra + en bekjent drev bensinstasjon der (Arnfinn Finnsand).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...